Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA Managing Partnera
i
Úspěšná česko-slovenská advokátní kancelář hledá do pozice na úrovni středního managementu:
Osobní Asistent/ku pro Managing Partnera
Náplň práce:
- administrativní podpora Managing Partnera (korespondence, dokumenty, telefonáty),
- péče o kancelář a o klienty (+ organizační vedení další asistentky),
- komunikace (včetně korespondence) s nejdůležitějšími klienty a obchodními partnery kanceláře,
- vedení kalendáře a organizace schůzek,
- práce s interními systémy,
- klasické ad-hoc úkoly dle potřeb.
Požadavky:
- minimálně SŠ vzdělání,
- komunikativní angličtina,
- výborná znalost práce na PC (MS Office),
- předchozí zkušenost na pozici osobní asistentky Managing Partnera nebo CEO),
- zkušenosti z prostředí advokacie výhodou,
- odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa,
- pečlivost a spolehlivost,
- výborné organizační schopnosti,
- časová flexibilita,
- komunikativnost a reprezentativní vystupování.
Nabízíme:
- práci v příjemném a profesionálním prostředí v centru Prahy s výborným kolektivem,
- nadstandardní finanční ohodnocení odpovídající významu pozice,
- propracovaný systém firemních benefitů,
-
práce v elitní a trvale rostoucí společnosti.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577