Více informací o pozici

OSOBNÍ ASISTENT/KA Managing Partnera

i

Úspěšná česko-slovenská advokátní kancelář hledá do pozice na úrovni středního managementu:

Osobní Asistent/ku pro Managing Partnera

Náplň práce:

  • administrativní podpora Managing Partnera (korespondence, dokumenty, telefonáty),
  • péče o kancelář a o klienty (+ organizační vedení další asistentky),
  • komunikace (včetně korespondence) s nejdůležitějšími klienty a obchodními partnery kanceláře,
  • vedení kalendáře a organizace schůzek,
  • práce s interními systémy,
  • klasické ad-hoc úkoly dle potřeb.

Požadavky:

  • minimálně SŠ vzdělání,
  • komunikativní angličtina,
  • výborná znalost práce na PC (MS Office),
  • předchozí zkušenost na pozici osobní asistentky Managing Partnera nebo CEO),
  • zkušenosti z prostředí advokacie výhodou,
  • odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa,
  • pečlivost a spolehlivost,
  • výborné organizační schopnosti,
  • časová flexibilita,
  • komunikativnost a reprezentativní vystupování.

Nabízíme:

  • práci v příjemném a profesionálním  prostředí v centru Prahy s výborným kolektivem,
  • nadstandardní finanční ohodnocení odpovídající významu pozice,
  • propracovaný systém firemních benefitů,
  • práce v elitní a trvale rostoucí společnosti.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577