Více informací o pozici

ASISTENT/KA 
pro AKTOR ATE, odštěpný závod v České republice

i

Aktor is an international highly diversified company focused on Infrastructure, Building, Industrial, MEP, Solar Power Construction, EPC and Concession Contracts, Facility and Project Management.

 

Hledáme Asistentku/Asistenta  české pobočky řeckého Aktoru v centru Prahy, komunikační jazyk anglický a český – oba na výborné úrovni.

Náplň práce:

Vaším úkolem  bude poskytnout podporu panu jednateli a celému týmu, organizovat a koordinovat administrativní činnost. Dohlížet na každodenní běh kanceláře.

  • Zavádět nové procesy v české kanceláři.
  • Komunikace s řeckou pobočkou.
  • Pečovat o klienty, spravovat a aktualizovat CRM databázi.
  • Pečovat o komunikaci, spravovat několik emailových adres.
  • Postupem času zpracovávat veřejné zakázky.
  • Pomáhat zahraničním kolegům s českými úřady, bydlením, cestováním.

Přihlaste se pokud:

  • Chcete pracovat pro prestižní společnost.
  • Vás baví podpora lidí.
  • Vám nevadí udělat, cokoliv je potřeba.
  • Rádi posouváte své limity a učíte se nové věci.
  • Ovládáte anglický jazyk minimálně na pokročilé úrovni.
  • Jste schopni si určit priority, efektivně a rychle se přizpůsobit změnám.
  • Jste iniciativní a dokážete řešit problémy bez požádání, či neustálého dohledu. 

Nabízíme Vám:

  • Práci v prostředí, ve kterém denně využijete svou znalost anglického jazyka.
  • Kancelář na Praze 1 Staré město
  • Plat: 35.000,- brutto měsíčně
  • Pracovní doba 8:00 - 16:30
  • Možnost nástupu:  ihned

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577