ASISTENTKA vedení společnosti a obchodního oddělení
Allegria – Firma na zážitky, s.r.o.
i
Allegria – Firma na zážitky, s.r.o. nabízí přibližně 1000 zážitků, zaměstnává 20 lidí, má 2 prodejní stánky a za svou historii má již téměř 250 000 spokojených zákazníků.
ASISTENTKA vedení společnosti a obchodního oddělení
Hledáme asistentku, která bude přímo podřízená vedení společnosti a bude mít na starosti péči o naše firemní zákazníky.
Hlavní odpovědnost:
- správa agendy oddělení zážitků pro firmy
- příprava nabídek zážitkových produktů
- vyřizování objednávek důležitých firemních zákazníků
- příprava nabídek zážitkových firemních akcí a jejich realizace
- realizace marketingových materiálů, administrativní podpora
Požadavky:
- SŠ vzdělání
- zkušenost s jednáním s firemními zákazníky
- praxe na administrativní pozici výhodou
- znalost MS Office, především Powerpoint
- samostatnost
- organizační schopnosti, flexibilita
- komunikativnost
- pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
- samostatnou kreativní práci
- místo výkonu práce v centru Prahy
- milý kolektiv
- pracovní mobilní telefon s neomezeným tarifem
- možnost vyzkoušet si řadu zážitků z nabídky
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici.
Kristýna Stoklásková Tel: +420 603 172 577