Více informací o pozici
ASISTENT/KA JEDNATELE
pro Česká lodní doprava - charter, s.r.o.
i
Chcete pracovat ve společnosti, která je již 20 let na trhu?
ČLD - prodává a pronajímá lodě světových značek, servisuje je v ČR i zahraničí, pořádá
kapitánské kurzy různých úrovní. Poskytuje svým klientům komplexní servis spojený
s užíváním lodí. Pobočku má také v Chorvatsku.
Hledáme Asistentku/Asistenta jednatele do kanceláře v centru Prahy, komunikační jazyk anglický a český – oba na výborné úrovni.
Náplň práce:
Vaším úkolem v ČLD bude poskytnout podporu panu jednateli a celému týmu, organizovat a koordinovat administrativní činnost. Dohlížet na každodenní běh kanceláře.
- Pečovat o klienty, spravovat a aktualizovat CRM databázi.
- Pečovat o komunikaci, telefonická a emailová komunikace.
- Příprava podkladů a materiálů.
- Udržovat pozitivní pracovní prostředí.
Přihlaste se pokud:
- Chcete pracovat pro prestižní společnost.
- Vás baví práce s lidmi.
- Jste dochvilná/ý.
- Je pro Vás zajímavé vše okolo lodí a vody.
- Chcete být dobrým duchem naší kanceláře.
- Vám nevadí udělat, cokoliv je potřeba.
- Rádi posouváte své limity a učíte se nové věci.
- Ovládáte anglický jazyk minimálně na pokročilé úrovni.
- Jste schopni si určit priority, efektivně a rychle se přizpůsobit změnám.
- Jste iniciativní a dokážete řešit problémy bez požádání, či neustálého dohledu.
- Chcete být tvůrčí a přinášet nové nápady k řešení.
Nabízíme Vám:
- Práci v prostředí, ve kterém denně využijete svou znalost anglického jazyka.
- Kancelář na Praze 10.
- Zaškolení v oboru.
- Kurz VMP (Vůdce malého plavidla).
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Zájezd do Chorvatska jako firemní benefit a poukazy na vyhlídkové plavby Prahou.
- Možnost nástupu: ihned
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577