Více informací o pozici 

Asistent/ka generální ředitelky

pro Coca-Cola

i

Šéfův svět hledá ASISTENTKU GENERÁLNÍ ŘEDITELKY do Coca-Cola

Baví vás organizace různých eventů, ale ani administrativa vám není cizí? 
Chcete se účastnit meetingů top managementu společnosti a být součástí týmu dalších asistentek? 
Rádi byste využili vaši perfektní znalost angličtiny? 
Pak je tato pozice přesně pro vás!

Co budete mít na starosti?

- kompletní podporu Generální ředitelce, právnímu oddělení a BSS (business system solution) 
- kalendář generálního ředitele a koordinaci všech jeho povinností 
- organizaci pravidelných management meetingů (včetně psaní meeting minutes), cestování, eventů, konferencí atd. 
- reporting a vytváření prezentací 
- komunikaci a spolupráci s ostatními odděleními napříč společností 
- spolupráci na projektech a ad-hoc úkolech 
- administrativní práci se SAPem (tvorba objednávek,…)

Hledáme kandidáta/tku s:

- vysokoškolským či středoškolským vzděláním s maturitou 
- výbornou znalostí anglického jazyka 
- též výbornou češtinou či sloveštinou 
- 3-5 letou praxí na obdobné pozici 
- znalostí korporátního prostředí (velkou výhodou ale ne podmínkou) 
- znalostí MS Office (Word, Excel, PowerPoint) 
- flexibilním a profesionálním přístupem 
- výbornou schopností plánovat a organizovat 
- odolností vůči stresu 
- znalostí SAPu (je pouze výhodou)

A co nabízíme?

- Mobilní telefon a notebook 
- Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; možnost homeoffice, 2 dny sick day, systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvek na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií 
- Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích 
- Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou 
- Poznání a porozumění procesů v dynamickém korporátním prostředí 
- Motivující systém finančního hodnocení 
- Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Českobrodská 1329, Praha - Kyje
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Závodní stravování, Kafetérie, Zdravotní volno/sickday
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577