Šablona pro Zhodnocení roku 2023 - Jaký jsem měl/a rok?

Více informací o pozici 

ASISTENT/KA SALES A COMMERCIAL ODDĚLENÍ

pro Coca-Cola

i

Zajišťuje kompletní administrativní a koordinátorskou podporu přímého nadřízeného a v rámci oddělení.

HLAVNÍ ZODPOVĚDNOSTI:

• Podpora manažérů pobočky Praha s administrativními úkoly 
• Příprava podkladů v českém a anglickém jazyce 
• Vytváření reportů 
• Organizace a koordinace meetingů, konferencí 
• Vyřizování korespondence, telefonických rozhovorů, objednávek 
• Zpracování docházkového systému 
• Organizace služebních cest, koordinace zahraničních a ostatních návštěv 
• Plnění dalších ad hoc úkolů zadaných nadřízeným 
• Práce na různých projektech v rámci oddělení.

Požadujeme:

• Min. SŠ vzdělání s maturitou (VŠ výhodou) 
• Praxe na obdobné pozici 
• Organizační schopnosti 
• Spolehlivost, pečlivost 
• Vyzrálá osoba se všeobecným přehledem, odolná vůči stresu 
• Pozitivní přístup a komunikaci 
• Reprezentativní vystupování 
• Ochota cestovat 
• Znalost SAP výhodou 
• Znalost MS Office 
• Znalost anglického jazyka 
• ŘP skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

• Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích 
• Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou 
• Poznání a porozumění procesů v dynamickém korporátním prostředí 
• Motivující systém finančního hodnocení 
• Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity) 
• Mobilní telefon a notebook 
• Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; systém flexibilních benefitů – Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvěk na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií.

Informace o pozici:

Místo pracoviště: Českobrodská 1329, Praha - Kyje
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Výborná)
 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577