Více informací o pozici

ASISTENTKA CCO
do CRA

i

České Radiokomunikace a.s.

Jednička na trhu vysílacích služeb, leader v poskytování digitální infrastruktury zaměřující se na propojování světa televize, rádia a internetu prostřednictvím unikátní infrastruktury vysílačů, vlastních datových center a optické páteřní sítě hledá vhodného kandidáta na pozici:

Asistentka obchodního ředitele

Náplň práce:

  • Vedení kalendáře a organizace času ředitele
  • Podpora kolegů v rámci obchodního oddělení
  • Podpora marketingových aktivit společnosti
  • Obchodní korespondence, komunikace s obchodními partnery
  • Příprava reportů a prezentací
  • Analýza čerpání rozpočtu
  • Správa Intranetu
  • Objednávka kancelářských potřeb a občerstvení
  • Organizace firemních týmových akcí
  • Zajišťování agendy porad úseku, vedení zápisů z porad
  • Komunikace se všemi členy vrcholového vedení společnosti

Co Vám nesmí chybět:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • 3 roky praxe na pozici asistentka ředitele
  • Velmi dobrou znalost angličtiny
  • Velmi dobrou znalost češtiny, příprava textů v rámci interní komunikace
  • Znalost práce na PC MS Office, především Excel a PowerPoint
  • Schopnost samostatné práce
  • Smysl pro detail
  • Reprezentativní vystupování

CRA nabízí:

  • Zajímavou práci v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how
  • Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy
  • Zaměstnanecké benefity
  • Mobilní telefon, notebook
  • Pružnou pracovní dobu
  • Stravenky v hodnotě 100,- Kč
  • Týden dovolené navíc, 4 dny zdravotního volna
  • Příjemné pracovní prostředí a příjemný kolektiv
  • Nástup od července 2018

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577