Více informací o pozici
ASISTENTKA CCO
do CRA
i
České Radiokomunikace a.s.
Jednička na trhu vysílacích služeb, leader v poskytování digitální infrastruktury zaměřující se na propojování světa televize, rádia a internetu prostřednictvím unikátní infrastruktury vysílačů, vlastních datových center a optické páteřní sítě hledá vhodného kandidáta na pozici:
Asistentka obchodního ředitele
Náplň práce:
- Vedení kalendáře a organizace času ředitele
- Podpora kolegů v rámci obchodního oddělení
- Podpora marketingových aktivit společnosti
- Obchodní korespondence, komunikace s obchodními partnery
- Příprava reportů a prezentací
- Analýza čerpání rozpočtu
- Správa Intranetu
- Objednávka kancelářských potřeb a občerstvení
- Organizace firemních týmových akcí
- Zajišťování agendy porad úseku, vedení zápisů z porad
- Komunikace se všemi členy vrcholového vedení společnosti
Co Vám nesmí chybět:
- SŠ/VŠ vzdělání
- 3 roky praxe na pozici asistentka ředitele
- Velmi dobrou znalost angličtiny
- Velmi dobrou znalost češtiny, příprava textů v rámci interní komunikace
- Znalost práce na PC MS Office, především Excel a PowerPoint
- Schopnost samostatné práce
- Smysl pro detail
- Reprezentativní vystupování
CRA nabízí:
- Zajímavou práci v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how
- Možnost seberealizace a profesního růstu v rámci firmy
- Zaměstnanecké benefity
- Mobilní telefon, notebook
- Pružnou pracovní dobu
- Stravenky v hodnotě 100,- Kč
- Týden dovolené navíc, 4 dny zdravotního volna
- Příjemné pracovní prostředí a příjemný kolektiv
- Nástup od července 2018
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577