Šablona pro Zhodnocení roku 2023 - Jaký jsem měl/a rok?

Více informací o pozici 

ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

pro Czechoslovak Premium Brands

i

Šéfův svět hledá do týmu Czechoslovak Premium Brands kandidáta/tku na pozici Asistent/ka vedení společnosti.

Czechoslovak Premium Brands tvoří silné podnikatelské uskupení s cílem stát se lídrem v oblasti služeb pro prémiovou klientelu. Skupina investuje zejména do oblastí obchodu, služeb, interiérového designu, módy, sportu a zdravého životního stylu a zdravotnictví.

Náplň práce:

  • Kompletní podpora Managing Partnera
  • Zpracování personální agendy včetně podkladů k náboru zaměstnanců
  • Kontrola marketingových podkladů
  • Příprava podkladů pro jednání s klienty a dodavateli, zápisy z jednání, vedení kalendáře, organizace meetingů apod.
  • Komunikace s dodavateli a VIP klienty
  • Evidence a kompletace dokumentů souvisejících s chodem firmy
  • Kontrola a sumarizace účetních dokladů
  • Spolupráce na přípravě eventů a kampaní a důležitých projektů
  • Koordinace s ostatními firmami CPB
  • Posilování visibility firmy a produktů
  • Reporting
  • Spolupráce na analýzách/rešerších k investičním rozhodnutím

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně marketingového nebo ekonomického zaměření
  • Zájmová/profesní orientace na oblast módy, life stylu, designu apod.
  • Orientace na on-line marketing, nová média a sociální sítě
  • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • Zkušenosti / praxe v oblasti marketingu vítány
  • Analytické myšlení a výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Velmi dobrá znalost práce na PC – Excel, Word, PowerPoint
  • Výborná znalost českého a anglického jazyka

Nabízíme:

  • Nadstandardní platové ohodnocení - dle výsledků a pracovního nasazení
  • Zvýhodněný nákup produktů a služeb společnosti
  • Zázemí silného investora
  • Práce v centru Prahy
  • Firemní benefity společně s benefity partnerských firem z oblasti luxusního zboží a služeb
  • Zázemí silné společnosti v atraktivním prostředí s týmem mladých
    talentovaných lidí a zkušených profesionálů
  • Perspektivu profesního a osobního růstu
  • Kancelářské zázemí, mobilní telefon a počítač
  • Nástup možný ihned / dohodou

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577