ASISTENT/KA vedení společnosti Eurosecur s.r.o.
i
Šéfův svět hledá Asistentku vedení společnosti pro Eurosecur s.r.o., česko – německé společnosti, která se pohybuje v oboru bezpečnosti 22 let. Nabízí kvalifikované detektivní a bezpečnostní služby, zajišťování důkazů i podporu při komunikaci s protistranou a Policií ČR. Součástí portfolia Eurosecur je vzdělávací centrum pilotů dronů.
ASISTENTKA vedení společnosti a týmu
Hledáme asistentku, která bude přímo podřízená vedení společnosti.
Hlavní odpovědnost:
- Správa agendy jednatelky a provozní ředitelky, včetně organizace programu a příprava materiálů na jednání;
- vkládání dat do počítače, práce s databázovými programy - Excel;
- tvorba dokumentů;
- podklady pro účetnictví;
- zodpovědnost za sociální sítě;
- emailová i poštovní korespondence;
- komunikace s relevantními institucemi;
- objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb včetně občerstvení pro klienty;
- aktivní a příjemná komunikace s týmem (100 zaměstnanců);
- zodpovědnost za chod kanceláře, včetně obsluhy návštěv.
Přihlaste se pokud:
- Vám nevadí udělat, cokoliv je potřeba.
- Rádi posouváte své limity a učíte se nové věci.
- Ovládáte německý jazyk na pokročilé úrovni a zároveň jste český rodilý mluvčí (anglický jazyk je výhodou).
- Jste schopni si určit priority, efektivně a rychle se přizpůsobit změnám.
- Jste iniciativní a dokážete řešit problémy bez požádání, či neustálého dohledu.
Nabízíme Vám:
- Přátelské profesionální pracovní prostředí založené na vzájemné důvěře;
- možnost pracovního růstu;
- nástupní plat 25.000,-
- místo výkonu práce Praha 8;
- pracovní doba 8 – 17:00;
- nástup duben 2018.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici.
Kristýna Stoklásková Tel: +420 603 172 577