ASISTENT/KA vedení společnosti Eurosecur s.r.o.

i

Šéfův svět hledá Asistentku vedení společnosti pro Eurosecur s.r.o., česko – německé společnosti, která se pohybuje v oboru bezpečnosti 22 let. Nabízí kvalifikované detektivní a bezpečnostní služby, zajišťování důkazů i podporu při komunikaci s protistranou a Policií ČR. Součástí portfolia Eurosecur je vzdělávací centrum pilotů dronů.

ASISTENTKA vedení společnosti a týmu

Hledáme asistentku, která bude přímo podřízená vedení společnosti.

Hlavní odpovědnost: 

  • Správa agendy jednatelky a provozní ředitelky, včetně organizace programu a příprava materiálů na jednání;
  • vkládání dat do počítače, práce s databázovými programy - Excel;
  • tvorba dokumentů;
  • podklady pro účetnictví;
  • zodpovědnost za sociální sítě;
  • emailová i poštovní korespondence;
  • komunikace s relevantními institucemi;
  • objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb včetně občerstvení pro klienty;
  • aktivní a příjemná komunikace s týmem (100 zaměstnanců);
  • zodpovědnost za chod kanceláře, včetně obsluhy návštěv.

 

Přihlaste se pokud:

  • Vám nevadí udělat, cokoliv je potřeba.
  • Rádi posouváte své limity a učíte se nové věci.
  • Ovládáte německý jazyk na pokročilé úrovni a zároveň jste český rodilý mluvčí (anglický jazyk je výhodou).
  • Jste schopni si určit priority, efektivně a rychle se přizpůsobit změnám.
  • Jste iniciativní a dokážete řešit problémy bez požádání, či neustálého dohledu.

 

Nabízíme Vám:

  • Přátelské profesionální pracovní prostředí založené na vzájemné důvěře;
  • možnost pracovního růstu;
  • nástupní plat 25.000,-
  • místo výkonu práce Praha 8;
  • pracovní doba 8 – 17:00;
  • nástup duben 2018.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici.

Kristýna Stoklásková Tel: +420 603 172 577