Více informací o pozici

ASISTENT/KA CEO do iNELS Professional, s.r.o.

i

iNELS se zaměřují na inteligentní  elektroinstalaci pro všechny typy budov, od rodinných domků přes restaurace až po velké světové hotely. Nabízí bezdrátové ovládání osvětlení, vytápění, vzduchotechniky, multimediálních zařízení, kontrolu bezpečnostních kamer, detektorů a mnoha dalších prvků. Nyní k sobě hledají posilu na pozici:

Asistent/ka CEO

Náplň práce:

  • administrativní podpora výkonného ředitele vč. péče o e-mail,
  • správa kalendáře výkonného ředitele společnosti včetně sjednání schůzek,
  • komunikace s podřízenými výkonného ředitele(včetně follow up na úkoly zadané jeho podřízeným),
  • zápisy z jednání a controling.

Požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • angličtina - středně pokročilá,
  • řidičský průkaz
  • znalost MS Office (především Outlook),
  • znalost Evernote výhodou,
  • praxi v administrativě, případně na obdobné pozici výhodou,
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vynikající organizační schopnosti,
  • reprezentativní vystupování a vynikající komunikační a vyjadřovací dovednost,
  • chtít se každý den učit nové věci a posouvat se dál (každý den je jiný),
  • odolnost vůči stresu, pozitivní přístup k problémům a především zodpovědnost.

Nabízíme:

  • perspektivní práci v dynamickém prostředí (dynamický šéf, který je velký profesionál ve svém oboru),
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • práce na Praze 8 (blízko metra Kolbenova),
  • práce na HPP na dobu neurčitou,
  • pružná pracovní doba s některými pevně stanovenými hodinami,
  • možnost odborného růstu a karierního postupu.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577