Více informací o pozici
ASISTENTKY v Komerční bance – v úseku investičního bankovnictví
i
Šéfův svět hledá ASISTENTKU do úseku investičního bankovnictví v KB.
Komerční banka je od roku 2001 součástí Skupiny Société Générale, která je jednu z největších evropských finančních skupin. Société Générale s více než 154 000 zaměstnanci působí v 76 zemích a pečuje o více než 32 milionů klientů po celém světě.
Komerční banka, a.s. patří mezi přední bankovní instituce v České republice a v regionu střední a východní Evropy. Je univerzální bankou se širokou nabídkou služeb v oblasti retailového, podnikového a investičního bankovnictví.
Společnosti skupiny KB/SG nabízejí další specializované služby:
- Penzijní připojištění
- Stavební spoření
- Factoring
- Spotřebitelské úvěry
- Pojištění
Klíčové činnosti:
- Zápisy z porad, formální úprava dokumentů, tvorba prezentací, překlady materiálů
- Sjednávání schůzek a kontrola kalendáře vedení útvaru
- Zajištění chodu sekretariátu
- Administrativní činnosti - evidence pošty, cestovní příkazy, IT požadavky, přístupová práva
- Personální agenda evidence docházky, příprava podkladů pro účetní oddělení (drobné výdaje a cestovní náhrady), stravenky, podklady pro vzdělávací akce
- Správa drobného majetku, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Kvalifikační požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici vítána
- Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita, proaktivní přístup
- Ochota učit se novým věcem
- Profesionální vystupování
- Znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio a Internet Explorer
- Znalost PeopleSoft výhodou
Nabízíme
- Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2016, Bankéř roku 2016 a TOP zaměstnavatel 2017
- Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
- Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
- Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
- Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577