Šablona pro Zhodnocení roku 2023 - Jaký jsem měl/a rok?

Více informací o pozici

ASISTENTKY v Komerční bance – v úseku investičního bankovnictví

i

Šéfův svět hledá ASISTENTKU do úseku investičního bankovnictví v KB.

Komerční banka je od roku 2001 součástí Skupiny Société Générale, která je jednu z největších evropských finančních skupin. Société Générale s více než 154 000 zaměstnanci působí v 76 zemích a pečuje o více než 32 milionů klientů po celém světě.

Komerční banka, a.s. patří mezi přední bankovní instituce v České republice a v regionu střední a východní Evropy. Je univerzální bankou se širokou nabídkou služeb v oblasti retailového, podnikového a investičního bankovnictví.

Společnosti skupiny KB/SG nabízejí další specializované služby:

  • Penzijní připojištění
  • Stavební spoření
  • Factoring
  • Spotřebitelské úvěry
  • Pojištění

Klíčové činnosti: 

  • Zápisy z porad, formální úprava dokumentů, tvorba prezentací, překlady materiálů
  • Sjednávání schůzek a kontrola kalendáře vedení útvaru
  • Zajištění chodu sekretariátu
  • Administrativní činnosti - evidence pošty, cestovní příkazy, IT požadavky, přístupová práva
  • Personální agenda evidence docházky, příprava podkladů pro účetní oddělení (drobné výdaje a cestovní náhrady), stravenky, podklady pro vzdělávací akce
  • Správa drobného majetku, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Kvalifikační požadavky 

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici vítána
  • Aktivní znalost angličtiny (slovem i písmem)
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita, proaktivní přístup
  • Ochota učit se novým věcem
  • Profesionální vystupování
  • Znalost MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Visio a Internet Explorer
  • Znalost PeopleSoft výhodou

Nabízíme 

  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní bankovní skupiny - držitele aktuálních ocenění Banka roku 2016, Bankéř roku 2016 a TOP zaměstnavatel 2017
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
  • Práci v přátelském, inspirativním a profesionálním prostředí
  • Možnost zapojit se do řady charitativních a dobrovolnických aktivit společnosti
  • Bohatý systém benefitů: 5 týdnů dovolené, plně hrazené stravenky, zvýhodněné zaměstnanecké podmínky a úrokové sazby na bankovní produkty - včetně hypoték, příspěvky na penzijní a životní pojištění, 2 dny zdravotního volna a mnoho dalších v rámci Cafeterie

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577