Více informací o pozici

ASISTENT/KA finančního a personálního oddělení
do 
LEXXUS a.s.

i

Společnost Lexxus a.s. patří dlouhodobě k nejvýznamnějším realitním kancelářím v Praze. Svým zaměřením na rezidenční trh pokrývá segment luxusních nemovitostí a nových bytových projektů.

Asistentka finančního a personálního oddělení

Náplň práce:

  • pomoc s finanční agendou a přípravou podkladů pro zpracování účetnictví,
  • evidence a kontrola faktur přijatých,
  • podpora při zpracování faktur vydaných,
  • příprava platebních příkazů,
  • práce s databází,
  • evidence a zpracování interních dokladů a dokumentů společnosti,
  • dodržování správných postupů,
  • pomoc při obvolávání kandidátů na pohovory,
  • účast na výběrových řízeních,
  • příprava dokumentů pro nástupy/výstupy.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání, výhodou ale ne podmínkou ekonomický směr,
  • zájem o oblast financí. Praxe v oblasti účetnictví výhodou,
  • schopnost samostatné práce,
  • smysl pro detail, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost,
  • znalost AJ výhodou ne podmínkou.

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • podporující tým při zaučení i po něm,
  • tým, který táhne za jeden provaz,
  • zázemí stabilní společnosti,
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
  • práce vhodná i jako částečný, každodenní úvazek např. pro návrat po mateřské dovolené.

Společnost

LEXXUS a.s.

Adresa Na poříčí 2090/2, Praha – Nové Město

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577