Více informací o pozici
ASISTENTKA a EVENT koordinátorka
pro Nordickou komoru
i
Administrative Assistant/ Event Coordinator
Chcete pracovat ve společnosti, která dbá na severský manažerský styl, podporuje všechny členy týmu a zajímá se o jejich profesní rozvoj? Zaujali jsme vás? Pak pokračujte prosím ve čtení, možná jste náš budoucí kolega/kolegyně.
Hledáme Asistentku/Asistenta/Event coordinator (all-in-one person) do naší kanceláře v centru Prahy, komunikační jazyk anglický a český – oba na výborné úrovni.
Náplň práce:
Vaším úkolem v Nordic Chamber bude poskytnout podporu výkonné ředitelce, organizovat a koordinovat administrativní činnost. Dohlížet na každodenní běh kanceláře.
- Spravovat webové stránky společnosti, účty na sociálních stránkách a jiných komunikačních kanálech.
- Organizovat a koordinovat akce na základě informací poskytnutých výkonnou ředitelkou.
- Spravovat a aktualizovat CRM databázi komory.
- Udržovat pozitivní pracovní prostředí.
Přihlaste se pokud:
- Vám nevadí udělat, cokoliv je potřeba.
- Rádi posouváte své limity a učíte se nové věci.
- Ovládáte anglický jazyk minimálně na pokročilé úrovni a zároveň jste český rodilý mluvčí.
- Jste schopni si určit priority, efektivně a rychle se přizpůsobit změnám.
- Jste iniciativní a dokážete řešit problémy bez požádání, či neustálého dohledu.
Nabízíme Vám:
- Práci v mezinárodním prostředí, ve kterém denně využijete svou znalost anglického jazyka.
- Díky úzké spolupráci s výkonnou ředitelkou se detailně seznámíte s prací a chodem obchodní komory.
- Získáte zkušenosti v různých oborech jako např. marketing, komunikace, organizace akcí, projektový management nebo management neziskových organizací.
- Účast na zajímavých firemních akcích
- Flexibilní pracovní dobu.
- Šanci se pravidelně setkávat se zástupci renomovaných severských a českých společností.
- Kancelář v centru města na Václavském náměstí.
- Možnost pracovat 6 nebo 8 hodin denně.
- Notebook, telefon, home office.
- Plat: 22.000 - 25.000 brutto měsíčně
- Možnost nástupu: od 1. 10.2017
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577