Více informací o pozici 

ASISTENT/KA ŘEDITELE

pro Partners Financial Services, a.s.

i

Šéfův svět hledá pro společnost Partners Financial Services, a.s.

ASISTENT/KU ŘEDITELE

Česká společnost Partners Financial Services, a.s., zahájila svou činnost v červnu roku 2007 a její hlavní aktivitou je poskytování finančního poradenství. Heslem Partners je Finanční poradenství JINAK. V současnosti jsou Partners největší finančně poradenskou společností na českém trhu, s více než miliardovým ročním obratem a téměř půl milionem klientů.

Náplň práce:

  • Vedení kalendáře a organizace času ředitelky včetně osobní agendy;
  • Podpora kolegů v rámci obchodního oddělení;
  • Podpora marketingových aktivit společnosti;
  • Organizace školení, kompletní zajištění;
  • Obchodní korespondence, komunikace s obchodními partnery;
  • Příprava reportů a prezentací;
  • Objednávka kancelářských potřeb a občerstvení;
  • Zajišťování agendy porad úseku, vedení zápisů z porad.

Co Vám nesmí chybět:

  • SŠ/VŠ vzdělání;
  • Velmi dobrá znalost češtiny, příprava textů v rámci interní komunikace;
  • Znalost práce na PC: MS Office, především Excel a PowerPoint;
  • Schopnost samostatné práce;
  • Smysl pro detail;
  • Reprezentativní vystupování;
  • Umět pracovat pod tlakem;
  • Schopnost pečovat o lidi;
  • Zodpovědnost.

Co by se Vám mohlo líbit:

  • Zajímavá práce v profesionálním týmu stabilní společnosti s tradicí na trhu a jedinečným know-how;
  • Pružná pracovní doba;
  • Nástup od října 2018.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577