Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA
do advokátní kanceláře
i
Šéfův svět hledá do mezinárodní advokátní kanceláře Osobní asistentku.
Hlavní náplň práce:
- administrativní podpora (kopírování, tisk, skenování dokumentace, práce s databází);
- péče o kancelář a zodpovědnost za její chod (vč. obsluhy návštěv);
- tvorba dokumentů, reportů a zápisů z jednání;
- správa kalendáře (avízo úkolů a schůzek);
- emailová i poštovní korespondence;
- komunikace s relevantními institucemi, spolupráce s externími dodavateli.
Požadujeme
- AJ na výborné úrovni;
- Němčina výhodou;
- SŠ s maturitou;
- znalost MS Office;
- schopnost práce pod tlakem, spolehlivost, loajalitu, zodpovědnost;
- příjemné a přátelské vystupování.
Nabízíme
- zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu;
- odpovídající mzdové ohodnocení;
- práci na Praze 1;
- nástup možný ihned.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577