Více informací o pozici

OSOBNÍ ASISTENT/KA
do advokátní kanceláře

i

Šéfův svět hledá do mezinárodní advokátní kanceláře Osobní asistentku.

Hlavní náplň práce:
  • administrativní podpora  (kopírování, tisk, skenování dokumentace, práce s databází);
  • péče o kancelář a zodpovědnost za její chod (vč. obsluhy návštěv);
  • tvorba dokumentů, reportů a zápisů z jednání;
  • správa kalendáře (avízo úkolů a schůzek);
  • emailová i poštovní korespondence;
  • komunikace s relevantními institucemi, spolupráce s externími dodavateli.
Požadujeme
  • AJ na výborné úrovni;
  • Němčina výhodou;
  • SŠ s maturitou;
  • znalost MS Office;
  • schopnost práce pod tlakem, spolehlivost, loajalitu, zodpovědnost;
  • příjemné a přátelské vystupování.
Nabízíme
  • zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu;
  • odpovídající mzdové ohodnocení;
  • práci na Praze 1;
  • nástup možný ihned.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577