Více informací o pozici

ASISTENTKA
do HRUBÝ & BUCHVALDEK, v.o.s., advokátní kancelář

i

HRUBÝ & BUCHVALDEK, v.o.s., advokátní kancelář

Když potkám šéfa, který chce rozvíjet lidi a je to na něm hned vidět, radostí zajásám.

Společnost funguje 12 let a roste. Chcete růst s nimi?

Bojíte se, že pracovat pro právníky zavání stereotypem? Pošlete CV a já vám vysvětlím na osobním setkání, kam až můžete vyrůst, když sama budete chtít.

 

Hlavní náplň práce:
  • administrativní podpora všech partnerů firmy (kopírování, tisk, skenování dokumentace)
  • správa kalendáře (avízo úkolů a schůzek)
  • vkládání dat do počítače, práce s databázovými programy
  • tvorba dokumentů, reportů a zápisů z jednání, včetně evidence elektronické a fyzické
  • emailová i poštovní korespondence
  • komunikace s relevantními institucemi, spolupráce s externími dodavateli
  • objednávání a evidence kancelářských i jiných potřeb včetně občerstvení pro klienty
  • zodpovědnost za chod kanceláře, včetně obsluhy návštěv a údržby kuchyňky
  • follow up klientů
Nabízíme
  • Zajímavou a různorodou práci v přátelském kolektivu
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Možnost zkráceného úvazku (6 hodin minimum)
  • Pro mimopražské příspěvek na bydlení
  • 5 týdnů dovolené (z toho 1 o Vánocích)
  • Vhodné i pro absolventy
Požadujeme
  • Spolehlivost a loajalitu
  • Příjemné a přátelské vystupování
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Velmi dobrá práce s Microsoft Office (Word, Outlook, Excel)
  • Vynikající znalost českého jazyka
  • Konverzační znalost angličtiny
  • Schopnost práce pod tlakem
  • Dobrý zdravotní stav - součástí práce jsou pochůzky
  • Čistý trestní rejstřík
  • Pracovní doba 9:30-18:00 (nebo 11:30-18:00 při zkráceném úvazku)

Místo výkonu práce Praha 1

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577