Více informací o pozici

ASISTENT/KA - RECEPČNÍ
do 
Accolade, s.r.o.

i

Accolade Group. Rychle rostoucí investiční skupina, která buduje průmyslové parky v České republice, Polsku, Německu a dalších zemích Evropy. Rozvíjí infrastrukturu a vytváří nájemní prostor pro mezinárodními společnosti z oblasti výroby, logisticky a e-commerce. Kvalifikovaným investorům umožňuje se na budování této infrastruktury podílet.
Prioritou Accolade, s.r.o. je být důvěryhodnou, odpovědnou a transparentní společností, která aplikuje principy udržitelného rozvoje všude tam, kde působí.
Dlouhodobě se věnuje filantropii a podniká odpovědně vůči životnímu prostředí. Myslí také na své zaměstnance, kterým se snaží vytvářet zdravé a inspirativní pracovní prostředí, rovné příležitosti, podporuje jejich vzdělání a zapojuje je do společensky prospěšných projektů.

Jste po střední škole a vysoká vás neláká? Nikde vás nechtějí, protože nemáte praxi? Chcete začít svou kariéru v administrativě a administrativu si zamilovat? Bavilo by vás být prvním kontaktem a reprezentovat naši kancelář navenek? Být v týmu veselých, usměvavých a motivujících lidí? Jestli jste na alespoň dvě otázky odpověděli ano, VÍTEJTE.

Do týmu Accolade Group hledáme kolegu/kolegyni na pozici

ASISTENT/KA - RECEPČNÍ

Na co se můžete těšit:

  • Zajištění hladkého chodu recepce, adhoc administrativa, recepce je svatý grál společnosti,
  • support a podpora týmu 75 lidí ve společnosti,
  • příprava snídaní pro sebe a kolegy/ně,
  • péči o klienta, klient je na prvním místě,
  • vítání návštěv, příprava občerstvení, s úsměvem jde všechno líp,
  • telefonický kontakt i se zahraničními klienty a předání kontaktu na kompetentní osobu, klient pozná úsměv a milé zacházení i po telefonu,
  • aktualizace interní databáze klientů, a zase ten excel,
  • příjem, distribuce pošty, nebude den, kdy by nepřišla,
  • zpracovávání faktur,
  • částečný úklid (myčka 3x denně, odpadkové koše) a komunikace s paní uklizečkou,
  • komunikace s externími dodavateli, všestrannost a různorodost zajištěna,
  • dvousměnný provoz 8:30 - 17:00 a 9:30 - 18:00.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Znalost AJ podmínkou, bez té to bohužel nejde,
  • uživatelská znalost MS Office,
  • ochotu a chuť pomáhat druhým v týmu,
  • schopnost dotahovat věci do konce a nezapomínat věci dořešovat a připomínat ostatním,
  • pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, jste pro nás nejdůležitějším článkem našeho týmu,
  • úsměv na tváři a pozitivní přístup k životu, bručounové nehlásit.

Accolade, s.r.o. nabízí:

· zajímavou a různorodou práci

· zázemí rychle rostoucí společnosti působící v atraktivním a konkurenčním prostředí

· možnost dalšího vzdělávání a růstu

· finanční ohodnocení dle skutečných schopností a zkušeností

· nadstandardní pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy

· 5 týdnů dovolené a 2 sick days

· stravenková karta

· notebook a mobilní telefon

· občerstvení na pracovišti

· firemní akce, zajímavé teambuildingy

 

Práce v lokalitě: Sokolovská, Karlín

Pozice je vhodná pro absolventy.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577