Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA
do Acredos s.r.o.
i
Firma Acredos vznikla v roce 1997 a je součástí mezinárodní poradenské sítě Andersen global s přítomností ve 350 městech celosvětově. Již 20 let pomáhá s daněmi a účetnictvím nejenom českým podnikatelům. Během této doby svým klientům ušetřili na daních významné finanční prostředky. Precizním zpracováním účetnictví docílili toho, že klienti mohli svá podnikatelská rozhodnutí činit bez stresu a s vědomím, že vycházejí ze správných údajů – pro jejich business i pro všechny příslušné správní orgány.
Hledáme do této společnosti Asistenta/tku pro Martina Housku
Náplň práce:
- organizace schůzek, služebních cest, vedení diáře,
- administrativní práce - dokumenty a jejich elektronická evidence, podklady pro fakturaci atd.,
- komunikace s klienty a servis pro ně - kompletace výkazů a jejich předání, postupná dokumentace a kontrola domluvené strategie, atd.,
- komunikace s dodavateli,
- příprava emailů v češtině a angličtině,
- kreslení organizačních schémat v powerpointu
- správa kanceláře,
- interní HR, vzdělávání zaměstnanců, apod.,
- vyřizování pochůzek s úřady.
Co od vás očekávájí:
- pokročilou znalost MS Office (zejména excel a powerpoint),
- vzdělání v ekonomické oblasti,
- komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem,
- rychlou orientaci v komplikované a nestandardní problematice
- pracovitost, samostatnost,
- cit pro čísla a lásku k tabulkám,
- reprezentativní vystupování,
- časovou flexibilitu,
- spolehlivost a skvělé organizační schopnosti.
Nabízejí vám:
- příjemnou pracovní atmosféru a profesionální kolektiv 8 lidí,
- nástup možný ihned, není však podmínkou,
- místo výkonu práce: Panská, Praha 1
- odpovídající finanční ohodnocení.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577