Více informací o pozici

OSOBNÍ ASISTENT/KA

do Acredos s.r.o.

i

Firma Acredos vznikla v roce 1997 a je součástí mezinárodní poradenské sítě Andersen global s přítomností ve 350 městech celosvětově. Již 20 let pomáhá s daněmi a účetnictvím nejenom českým podnikatelům. Během této doby svým klientům ušetřili na daních významné finanční prostředky. Precizním zpracováním účetnictví docílili toho, že klienti mohli svá podnikatelská rozhodnutí činit bez stresu a s vědomím, že vycházejí ze správných údajů – pro jejich business i pro všechny příslušné správní orgány.

Hledáme do této společnosti Asistenta/tku pro Martina Housku

Náplň práce:

  • organizace schůzek, služebních cest, vedení diáře,
  • administrativní práce - dokumenty a jejich elektronická evidence, podklady pro fakturaci atd.,
  • komunikace s klienty a servis pro ně - kompletace výkazů a jejich předání, postupná dokumentace a kontrola domluvené strategie, atd.,
  • komunikace s dodavateli,
  • příprava emailů v češtině a angličtině,
  • kreslení organizačních schémat v powerpointu
  • správa kanceláře,
  • interní HR, vzdělávání zaměstnanců, apod.,
  • vyřizování pochůzek s úřady.

Co od vás očekávájí:

  • pokročilou znalost MS Office (zejména excel a powerpoint),
  • vzdělání v ekonomické oblasti,
  • komunikativní znalost angličtiny slovem i písmem,
  • rychlou orientaci v komplikované a nestandardní problematice
  • pracovitost, samostatnost,
  • cit pro čísla a lásku k tabulkám,
  • reprezentativní vystupování,
  • časovou flexibilitu,
  • spolehlivost a skvělé organizační schopnosti.

Nabízejí vám:

  • příjemnou pracovní atmosféru a profesionální kolektiv 8 lidí,
  • nástup možný ihned, není však podmínkou,
  • místo výkonu práce: Panská, Praha 1
  • odpovídající finanční ohodnocení.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577