Více informací o pozici
Senior Assistant to Senior VP Commerce & Real Estate
i
V Albertu pomáháme našim zákazníkům, aby jedli a žili lépe. Záleží nám na tom, abychom nabízeli poctivé, kvalitní potraviny, podporovali zdravý životní styl a přispívali k lepšímu životu. Pracujeme v příjemné atmosféře a moderním prostředí. Ve zdravé Albert rodině podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.
Hledáme Osobní asistentku/osobního asistentka přímo k Viceprezidentovi Commerce & Real Estate Mateuszovi Hilgertovi.
Co nabízíme
- Zajímavou práci v dynamickém, profesionálním a přátelském prostředí;
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu;
- spolupráci v rámci mezinárodních týmů;
- moderní kanceláře v Nových Butovicích a možnost home office;
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených především na podporu zdraví;
- stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná.
Náplň práce
- Zodpovědnost za agendu senior vice prezidenta pro Commerce oddělení (plánování schůzek, emaily atd.).
- Koordinace agendy ředitelé oddělení v rámci Commerce týmu.
- Koordinace týmových meetingů, aktivit, místností, občerstvení, agendy a zápisů pro VP a manažery.
- Koordinace celkového běhu Commerce týmu, cca 200 lidí.
- Organizace služebních cest a koordinace rezervace letenek a hotelů.
- Vedení docházky zaměstnanců oddělení Commerce.
- Objednávání kancelářských potřeb - podpora oddělení Commerce.
- Příprava prezentací a podkladů pro meetingy.
Co Vám nesmí chybět
- SŠ / VŠ vzdělání
- 3 - 5 let zkušeností na asistentské pozici podmínkou
- Dobrá znalost anglického jazyka
- Samostatnost, schopnost reagovat na změny
- Organizační schopnosti a komunikační dovednosti
- Řidičský průkaz - skupiny B
- Zkušenosti z korporátního prostředí výhodou
Albert Česká republika, s.r.o.
- Podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, čerstvé ovoce v zázemí, měsíc zdraví apod.
- Podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: různé podoby pracovních úvazků, 15% sleva na rodinný nákup v Albertu atd.
- Jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
- Jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.
- Jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize.
- Obsloužíme 4 000 000 zákazníků týdně.
- Působíme na trhu 30 let (od roku 1991).
- Máme více než 300 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a E-commerce Albert Domů Zdarma.
Benefity
Pro své zaměstnance máme širokou škálu benefitů: různé podoby pracovních úvazků, 15 % slevna na rodinný nákup v Albertu, kariérní růst, roční bonus a odměny při pracovním výročí, příspěvek na dopravu, multisport kartu, penzijní příspěvek, stravenky, ovoce a cvičení na pracovišti, levnější tarif do sítě O2, pět týdnů dovolené, teambuildingy.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577