Více informací o pozici

Senior Assistant to Senior VP Commerce & Real Estate

i

V Albertu pomáháme našim zákazníkům, aby jedli a žili lépe. Záleží nám na tom, abychom nabízeli poctivé, kvalitní potraviny, podporovali zdravý životní styl a přispívali k lepšímu životu. Pracujeme v příjemné atmosféře a moderním prostředí. Ve zdravé Albert rodině podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.

Hledáme Osobní asistentku/osobního asistentka přímo k Viceprezidentovi Commerce & Real Estate Mateuszovi Hilgertovi.

Co nabízíme

  • Zajímavou práci v dynamickém, profesionálním a přátelském prostředí;
  • otevřenou a přátelskou firemní kulturu;
  • spolupráci v rámci mezinárodních týmů;
  • moderní kanceláře v Nových Butovicích a možnost home office;
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených především na podporu zdraví;
  • stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná.

Náplň práce

  • Zodpovědnost za agendu senior vice prezidenta pro Commerce oddělení (plánování schůzek, emaily atd.).
  • Koordinace agendy ředitelé oddělení v rámci Commerce týmu.
  • Koordinace týmových meetingů, aktivit, místností, občerstvení, agendy a zápisů pro VP a manažery.
  • Koordinace celkového běhu Commerce týmu, cca 200 lidí.
  • Organizace služebních cest a koordinace rezervace letenek a hotelů.
  • Vedení docházky zaměstnanců oddělení Commerce.
  • Objednávání kancelářských potřeb - podpora oddělení Commerce.
  • Příprava prezentací a podkladů pro meetingy.

Co Vám nesmí chybět

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • 3 - 5 let zkušeností na asistentské pozici podmínkou
  • Dobrá znalost anglického jazyka
  • Samostatnost, schopnost reagovat na změny
  • Organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • Řidičský průkaz - skupiny B
  • Zkušenosti z korporátního prostředí výhodou
Albert Česká republika, s.r.o.
  • Podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, čerstvé ovoce v zázemí, měsíc zdraví apod.
  • Podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: různé podoby pracovních úvazků, 15% sleva na rodinný nákup v Albertu atd.
  • Jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
  • Jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.
  • Jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize.
  • Obsloužíme 4 000 000 zákazníků týdně.
  • Působíme na trhu 30 let (od roku 1991).
  • Máme více než 300 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a E-commerce Albert Domů Zdarma.
Benefity

Pro své zaměstnance máme širokou škálu benefitů: různé podoby pracovních úvazků, 15 % slevna na rodinný nákup v Albertu, kariérní růst, roční bonus a odměny při pracovním výročí, příspěvek na dopravu, multisport kartu, penzijní příspěvek, stravenky, ovoce a cvičení na pracovišti, levnější tarif do sítě O2, pět týdnů dovolené, teambuildingy.

 

senior asistentka

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577