Více informací o pozici
TÝMOVÝ/Á ASISTENT/KA
ve farmacii
i
Pro našeho klienta, globální farmaceutickou společnost zabývající se výzkumem
a vývojem biotechnologií, která prostřednictvím inovací v medicíně usiluje o lepší zdraví lidí po celém světě, obsazujeme v Praze pozici Business Assistant.
Hledáme komunikativní a spolehlivou podporu komerčního týmu, která bude zodpovídat za:
- administrativní podpora komerčního týmu a business unit managera
- organizace externích akcí, kongresů, školení, sympozií
- pomoc při průzkumu trhu a programech podpory pacientů
- správa prodejní a marketingové fakturace a nákupních objednávek
- podpora právní činnosti a správa smluv, dokumentů podle místních systémů
- podpora při sledování rozpočtu přidělených produktů
- organizace pravidelných meetingů, zajištění vybavení
- zajištění služebních cest do zahraničí (hotely, letenky)
- krosfunkční komunikace s oddělením financí a medical affairs
- správa a zadávání dat v interních systémech
- další různorodé projekty a ad-hoc úkoly
Naše očekávání od Vás:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- praxi na administrativní pozici (Assistant, Office Manager aj.)
- pokročilou znalost MS Word, Excel, PowerPoint a Outlook
- pozitivní vztah k IT, interním CRM systémům
- výborné organizační schopnosti, pečlivost, smysl pro detail
- pokročilou znalost angličtiny slovem i písmem
- zkušenost z farmaceutické firmy výhodou
- pro-klientský a proaktivní přístup v řešení zadaných úkolů
- spolehlivost, flexibilitu, pozitivní naladění, odolnost vůči stresu
Co Vám nabízíme:
- přátelské pracovní prostředí, místo výkonu práce Praha
- zázemí společnosti vyhlášené zaměstnavatelem roku 2020
- různorodou a zajímavou náplň práce
- odpovídající finanční ohodnocení
- atraktivní benefitní systém
- nástup možný ihned
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce a také v angličtině na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577
