Více informací o pozici
ASISTENT/KA CEO do
Black Point DEV s.r.o.
i
Asistent/ka CEO pro Michala Weisera
Náplň práce:
- administrativní podpora výkonného ředitele vč. péče o e-mail,
- správa kalendáře výkonného ředitele společnosti včetně sjednání schůzek,
- komunikace s podřízenými výkonného ředitele (včetně follow up na úkoly zadané jeho podřízeným),
- zápisy z jednání a controling.
Požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
- angličtina - středně pokročilá,
- znalost MS Office (především Outlook),
- praxi v administrativě, případně na obdobné pozici výhodou,
- znalost IT oblasti a technologiích výhodou,
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vynikající organizační schopnosti,
- reprezentativní vystupování a vynikající komunikační a vyjadřovací dovednost,
- chtít se každý den učit nové věci a posouvat se dál (každý den je jiný),
- odolnost vůči stresu, pozitivní přístup k problémům a především zodpovědnost.
Nabízíme:
- práce na částečný úvazek HPP/IČO.
- přátelský kolektiv,
- práce z 80 % Home office, kancelář v Praze,
- možnost odborného růstu.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577