Více informací o pozici 

ASISTENT/KA CEO do 
Black Point DEV s.r.o.

i

Asistent/ka CEO pro Michala Weisera

Náplň práce:

  • administrativní podpora výkonného ředitele vč. péče o e-mail,
  • správa kalendáře výkonného ředitele společnosti včetně sjednání schůzek,
  • komunikace s podřízenými výkonného ředitele (včetně follow up na úkoly zadané jeho podřízeným),
  • zápisy z jednání a controling.

Požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • angličtina - středně pokročilá,
  • znalost MS Office (především Outlook),
  • praxi v administrativě, případně na obdobné pozici výhodou,
  • znalost IT oblasti a technologiích výhodou,
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a vynikající organizační schopnosti,
  • reprezentativní vystupování a vynikající komunikační a vyjadřovací dovednost,
  • chtít se každý den učit nové věci a posouvat se dál (každý den je jiný),
  • odolnost vůči stresu, pozitivní přístup k problémům a především zodpovědnost.

Nabízíme:

  • práce na částečný úvazek HPP/IČO.
  • přátelský kolektiv,
  • práce z 80 % Home office, kancelář v Praze,
  • možnost odborného růstu.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577