Více informací o pozici
ASISTENTKA ČLENA PŘEDSTAVENSTVA
pro ČEPS, a.s
i
ČEPS, a.s. je úspěšnou energetickou společností, provozovatelem české soustavy pro přenos elektřiny, který intenzivně spolupracuje se svými zahraničními protějšky v celé Evropě na tvorbě liberalizovaného trhu s elektřinou.
Asistentka člena představenstva
Vaší pracovní náplní bude:
- Zajištění administrativní a organizační podpory člena představenstva.
- Plánování pracovních jednání a organizace kalendáře.
- Příprava a zpracovávání podkladů ve spolupráci s ostatními útvary.
- Zpracování korespondence daného úseku, vyúčtování a vedení pokladny.
- Další ad-hoc úkoly související s pracovními činnostmi člena představenstva.
- Organizace delegací.
Zašlete nám své CV, máte-li:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.
- Praxe v oboru min. 3 roky na podobné pozici, ideálně v roli osobní asistentky člena managementu.
- Perfektní písemný projev v ČJ.
- Znalost AJ na komunikativní úrovni.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- Smysl pro detail.
- Řidičské oprávnění sk. B.
Nabízíme Vám:
- Zázemí stabilní a prosperující společnosti.
- Zajímavou a různorodou práci.
- Velkou škálu benefitů:
Firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays, bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, mobilní telefon, notebook, stravenky/příspěvek na stravování. - Široké spektrum vzdělávacích aktivit.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Nástup ihned/dohodou.
- Místo výkonu práce Praha 10.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577