Více informací o pozici

ASISTENTKA ČLENA PŘEDSTAVENSTVA

pro ČEPS, a.s

i

ČEPS, a.s. je úspěšnou energetickou společností, provozovatelem české soustavy pro přenos elektřiny, který intenzivně spolupracuje se svými zahraničními protějšky v celé Evropě na tvorbě liberalizovaného trhu s elektřinou.

Asistentka člena představenstva

Vaší pracovní náplní bude:

  • Zajištění administrativní a organizační podpory člena představenstva.
  • Plánování pracovních jednání a organizace kalendáře.
  • Příprava a zpracovávání podkladů ve spolupráci s ostatními útvary.
  • Zpracování korespondence daného úseku, vyúčtování a vedení pokladny.
  • Další ad-hoc úkoly související s pracovními činnostmi člena představenstva.
  • Organizace delegací.

Zašlete nám své CV, máte-li:

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.
  • Praxe v oboru min. 3 roky na podobné pozici, ideálně v roli osobní asistentky člena managementu.
  • Perfektní písemný projev v ČJ.
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni.
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.
  • Smysl pro detail.
  • Řidičské oprávnění sk. B.

Nabízíme Vám:

  • Zázemí stabilní a prosperující společnosti.
  • Zajímavou a různorodou práci.
  • Velkou škálu benefitů: 
    Firemní akce, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickdays, bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, mobilní telefon, notebook, stravenky/příspěvek na stravování.
  • Široké spektrum vzdělávacích aktivit.
  • Příjemné pracovní prostředí.
  • Nástup ihned/dohodou.
  • Místo výkonu práce Praha 10.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis a motivační dopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577