Více informací o pozici

OFFICE MANAGER/KA PRO ePojisteni.cz s.r.o.

i

Hledáme Office Managerku/Office Managera

CO BUDETE V ePojištění DĚLAT?

  • zajišťovat veškerou administrativní podporu kanceláře všech firem Netbrokers Holding
  • šetřit čas kolegům vyřizováním korespondence, přípravou draftů dopisů, dokumentů, prezentací, analýzou informací a telefonní komunikací
  • komunikovat s dodavateli
  • v případě potřeby asistovat ostatním oddělením
  • spravovat kalendář řediteli společnosti, organizovat meetingy
  • připravovat podklady pro jednání s headquarters v Německu
  • asistovat řediteli společnosti při řešení privátních administrativních záležitostí
  • mít na starosti recepční a chod recepce
  • zabezpečovat chod kanceláře, zásobovat, udržovat a objednávat
  • připravovat a zabezpečovat služební cesty
  • zpracovávat účetní podklady
  • připravovat reporty a analyzovat nasbíraná data

CO BYSTE MĚL/A UMĚT?

  • pracovat s MS Office a internetem
  • umět sobě i ostatním zorganizovat čas
  • domluvit se anglicky, slovem i písmem
  • být příjemná/příjemný, být komunikativní
  • mít reprezentativní vystupování
  • mít vůli se učit i věci, které tak úplně neznáte, a nebát se jich

CO NABÍZÍME?

  • kreativní prostředí
  • práce na Praze 8
  • příjemný kolektiv
  • plat 🙂

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577