Více informací o pozici
OFFICE MANAGER/KA PRO ePojisteni.cz s.r.o.
i
Hledáme Office Managerku/Office Managera
CO BUDETE V ePojištění DĚLAT?
- zajišťovat veškerou administrativní podporu kanceláře všech firem Netbrokers Holding
- šetřit čas kolegům vyřizováním korespondence, přípravou draftů dopisů, dokumentů, prezentací, analýzou informací a telefonní komunikací
- komunikovat s dodavateli
- v případě potřeby asistovat ostatním oddělením
- spravovat kalendář řediteli společnosti, organizovat meetingy
- připravovat podklady pro jednání s headquarters v Německu
- asistovat řediteli společnosti při řešení privátních administrativních záležitostí
- mít na starosti recepční a chod recepce
- zabezpečovat chod kanceláře, zásobovat, udržovat a objednávat
- připravovat a zabezpečovat služební cesty
- zpracovávat účetní podklady
- připravovat reporty a analyzovat nasbíraná data
CO BYSTE MĚL/A UMĚT?
- pracovat s MS Office a internetem
- umět sobě i ostatním zorganizovat čas
- domluvit se anglicky, slovem i písmem
- být příjemná/příjemný, být komunikativní
- mít reprezentativní vystupování
- mít vůli se učit i věci, které tak úplně neznáte, a nebát se jich
CO NABÍZÍME?
- kreativní prostředí
- práce na Praze 8
- příjemný kolektiv
- plat
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577