Více informací o pozici

ASISTENTKA obchodního odd.

do ESET software spol. s r. o.

i

O společnosti ESET

„Již více než 30 let pomáháme lidem chránit jejich digitální světy. Z malé, dynamické společnosti jsme se stali globální značkou s více než 100 milióny uživatelů ve 202 zemích světa. Mnohé se změnilo, ale naše základní hodnoty a filozofie zůstávají stejné - pomáhat budovat bezpečnější digitální světy, které si každý může opravdu užít.“

Richard Marko, Chief Executive Officer, ESET

Co Tě v ESETu čeká?

  • Základem Tvojí práce bude administrativní podpora obchodního oddělení - vystavování objednávek, evidence přijatých faktur, ale i zodpovědnost za některé procesy
    v partnerském prodeji,
  • každý měsíc se budeš muset poprat například i s měsíční fakturací certifikací,
  • budeš také evidovat a archivovat obchodní smlouvy a další dokumenty, které si
    z nějakého důvodu archivaci zaslouží, připravovat podklady pro obchodní jednání,
  • budeš se účastnit porad obchodního oddělení, ze kterých budeš připravovat přehledné zápisy,
  • také se může objevit výpomoc na zákaznické podpoře v exponovaných obdobích,
  • budeš hlídat termíny a případně upomínat kolegy (to bude asi vyžadovat trochu asertivity),
  • budeš mít možnost se i podílet na dalších v projektech napříč celou firmou.

Co v ESETu určitě využiješ?

  • Znalost MS OFFICE – denně budeš využívat Outlook, Word, ale i Excel. Vytváření tabulek Tě čeká opravdu denně, jednou za čas se budeš muset poprat i s Makrem nebo kontingenční tabulkou,
  • minimálně středoškolské vzdělání ideálně se zaměřením na obchod nebo administrativu,
  • samostatnost a flexibilita s týmovým duchem – některé úkoly, které Tě u nás čekají, budou jen na Tobě, některé budou vyžadovat kooperaci s dalšími členy týmu,
  • orientace na výsledek a pečlivost,
  • komunikační dovednosti, dobrou znalost českého jazyka – protože budeš v kontaktu nejen s lidmi uvnitř firmy, ale i našimi obchodními partnery, očekáváme dobrý mluvený
    i písemný projev s dobře zvládnutou gramatikou,
  • AJ – nebudeš muset mluvit denně, ale určitě u nás komunikativní znalost angličtiny využiješ např. při komunikaci s centrálou,
  • praxe alespoň 1 rok v administrativní podpoře výhodou – do našich interních systémů
    a procesů Tě samozřejmě zaučíme, ale povědomí o tom, jak některé věci fungují, určitě uvítáme.

Co může nabídnout ESET?

  • Přátelský kolektiv – čeká Tě neformální prostředí. Je nás asi 60, společně spolu jezdíme
    na teambuildingy nebo spolu grilujeme na naší báječné terase. Každý z nás je jiný, ale všichni se vzájemně respektujeme,
  • pracovní uplatnění ve stabilní mezinárodní společnosti – jsme jedničkou na trhu v oblasti antimalware ochrany počítačů v ČR,
  • ohodnocení odpovídající dosaženým výsledkům – standardně dostáváš měsíční mzdu
    a k ní můžeš očekávat čtvrtletní bonusy. Jejich výše se odvíjí od toho, jak plníš své úkoly,
  • důkladné zaškolení – přestože uvítáme zkušenost z administrativy nebo pozice asistentky, jsme rozhodně připraveni věnovat dostatek času na Tvé zaškolení.
    Čeká Tě nejen seznámení s Tvojí prací, ale prací všech oddělení v naší pobočce,
  • firemní benefit – kterých máme celou řadu. Stravenky v hodnotě 120 Kč za odpracovaný den, kterou plně hradí ESET, spoustu občerstvení na pracovišti ve formě různých nealko nápojů, ovoce a zeleniny, kurzy AJ. V rámci kafeterie si můžeš zvolit, na co všechno příspěvek využiješ, zda na sportovní aktivity, kulturu, vzdělávání, penzijní/životní pojištění nebo dovolenou,
  • nástup dle dohody – ideálně v průběhu října, ale jsme samozřejmě připraveni Tě přijmout dřív nebo na Tebe počkat.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577