Více informací o pozici

EXECUTIVE ASSISTANT 
do Headquarter v Praze – Home Credit International

i

Skupina Home Credit, založená v roce 1997, působí v 10 zemích napříč třemi kontinenty, zaměstnává více než 130 000 zaměstnanců a již obsloužila více než 106 milionů klientů. Skupina rozvíjí koncept tzv. inkluzivních finančních služeb - tedy je otevřena těm, kdo dosud neměli z jakýchkoliv důvodů přístup k regulovanému finančnímu sektoru. Těmto zákazníkům poskytuje pozitivní a bezpečné zkušenosti s půjčováním, přičemž pro mnohé z nich úplně poprvé. Lidem, kteří byli dosud opomíjeni bankami, pomáhá Home Credit uspokojit jejich finanční potřeby a přispívá k růstu jejich životní úrovně. Služby Home Creditu jsou jednoduché, srozumitelné a rychlé. Tím se Skupina odlišuje od konkurence a zajišťuje si postavení předního hráče na řadě lokálních trhů v Evropě a Asii.

EXECUTIVE ASSISTANT

Náplň práce:

  • zpracovávání požadavků a dotazů,
  • evidence a zpracování interních dokladů a dokumentů společnosti,
  • dodržování správných postupů,
  • kontaktní osoba mezi pracovníky a klienty,
  • organizace schůzek.

Požadujeme:

  • zkušenosti z asistentské pozice - min. 1 rok,
  • znalost MS Office,
  • minimálně pokročilou znalost AJ,
  • schopnost samostatné práce,
  • velmi dobré organizační schopnosti,
  • pracovitost - chuť se učit,
  • smysl pro detail, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti,
  • příjemné pracovní prostředí,
  • místo pracoviště: Evropská 2690/17, 160 00  Praha-Dejvice.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577