Více informací o pozici
EXECUTIVE ASSISTANT
do Headquarter v Praze – Home Credit International
i
Skupina Home Credit, založená v roce 1997, působí v 10 zemích napříč třemi kontinenty, zaměstnává více než 130 000 zaměstnanců a již obsloužila více než 106 milionů klientů. Skupina rozvíjí koncept tzv. inkluzivních finančních služeb - tedy je otevřena těm, kdo dosud neměli z jakýchkoliv důvodů přístup k regulovanému finančnímu sektoru. Těmto zákazníkům poskytuje pozitivní a bezpečné zkušenosti s půjčováním, přičemž pro mnohé z nich úplně poprvé. Lidem, kteří byli dosud opomíjeni bankami, pomáhá Home Credit uspokojit jejich finanční potřeby a přispívá k růstu jejich životní úrovně. Služby Home Creditu jsou jednoduché, srozumitelné a rychlé. Tím se Skupina odlišuje od konkurence a zajišťuje si postavení předního hráče na řadě lokálních trhů v Evropě a Asii.
EXECUTIVE ASSISTANT
Náplň práce:
- zpracovávání požadavků a dotazů,
- evidence a zpracování interních dokladů a dokumentů společnosti,
- dodržování správných postupů,
- kontaktní osoba mezi pracovníky a klienty,
- organizace schůzek.
Požadujeme:
- zkušenosti z asistentské pozice - min. 1 rok,
- znalost MS Office,
- minimálně pokročilou znalost AJ,
- schopnost samostatné práce,
- velmi dobré organizační schopnosti,
- pracovitost - chuť se učit,
- smysl pro detail, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost.
Nabízíme:
- zázemí stabilní společnosti,
- příjemné pracovní prostředí,
- místo pracoviště: Evropská 2690/17, 160 00 Praha-Dejvice.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis v českém a anglickém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577