Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA
Managing Directora
i
Šéfův svět hledá na centrálu McDonald`s ČR spol. s r.o. Osobní asistentku/ta MD Julii Badrutdinové.
Koho hledáme:
Jsi profesionál/ka v oblasti Time managementu? Mluvíš plynně anglicky a česky? Umíš najít východisko z nestandardních situací, vždy s úsměvem a pozitivní náladou? Komunikace s lidmi je ti vlastní? Zakládáš si na důvěře a jsi loajální?
Co Tě čeká:
- Dennodenní proaktivní koordinace kalendáře MD;
- příprava na jednání, mítinky, schůze;
- efektivní komunikace s vedoucím týmem;
- organizace služebních cest a reporting;
- administrativní podpora;
- obchodní korespondence;
- provádení poznámek a zápisů na mítincích;
- zajímavá a různorodá práce v kolektivu 75 přátelských lidí;
- práce na centrále McDonald´s Radlická 740/113c, 158 00 Praha-Jinonice, Česká republika.
Naše očekávání:
- Ukrajinský jazyk výhodou;
- jsi člověk, který rozumí tomu, co je důvěryhodnost, a jsi v ní zásadový;
- máš zaměření na detail - od psaní dopisů až po výběr restaurace na večeři;
- rozumíš a následuješ nové trendy, nevyhýbáš se sociálním sítím;
- rychle se učíš za pochodu a máš chuť a touhu se učit novým věcem, pracuješ na sobě;
- máš flexibilní, zvídavou mysl, "mininovinář" s touhou porozumět a zjistit, i když je málo informací;
- máš zkušenosti s delegováním a kontrolou úkolů na členy vedoucího týmu a jejich týmy;
- máš pokročilé znalosti Outlooku, správa kalendáře je klíčová - vzhledem k velkému počtu mítinků, schůzek vedoucího týmu, tří trhů (český, slovenský a ukrajinský) a kolegů z globálního McDonald´s;
- Microsoft Office je ti vlastní, umíš v PPT připravit prezentace, navrhnout je, kombinovat různé soubory do jednoho;
- máš v sobě ochotu a radost pomáhat, jsi pozitivní;
- nečekáš na úkoly a jsi proaktivní - jsi "self-starter" a máš rád/a změny;
- nevyhýbáš se rutině, zprávám, účtům;
- umíš řešit problémy různých úrovní s nadhledem;
- orientuješ se v kulturním a společenském životě Prahy;
- miluješ McDonald´s a jsi jeho zákazníkem.
Nabízíme:
- 100% zaučení;
- dlouhodobou spolupráci ve velké a stabilní mezinárodní společnosti;
- možnost profesního růstu;
- skvělé kolegy, příjemnou atmosféru a moderní pracovní prostředí;
- zajímavé ohodnocení a spoustu malých překvapení, které ti budou dělat radost po celý rok.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v angličtině na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577