Více informací o pozici

OSOBNÍ ASISTENT/KA

do MSC Czech Republic organizační složka

i

Společnost MSC Czech Republic vyhlašuje výběrové řízení.

Hledáme do této společnosti Osobní asistenta/tku pro paní ředitelku Michaelu Svrčkovou.

Charakteristika činnosti:

  • Zajišťuje administrativní a běžnou podporu své přímé nadřízené;
  • zodpovídá za vedení diáře a domlouvání schůzek (administrace kalendáře);
  • zpracovává vedení docházky kanceláře;
  • zajišťuje administraci drobných vydání (vč. nákupních košíků, vyúčtování, služebních cest);
  • zajišťuje komunikaci a administraci objednávek drobných služeb a spotřebního materiálu v příslušných systémech (Office Depot, apod.);
  • zpracovává korespondenci interní, externí pošty včetně správy elektronické pošty;
  • zodpovídá za archivaci dokumentů;
  • zajišťuje služby a prostory pro porady a jednání;
  • zajišťuje logistiku tuzemských a zahraničních služebních cest;
  • koordinuje aktivity s kolegy v kanceláři;
  • plní ostatní úkoly a projekty zadané přímou nadřízenou.

Co od vás očekávájí:

  • Vzdělání SŠ;
  • aktivní řidičský průkaz skupiny B;
  • orientace v prostředí velké korporace výhodou;
  • velmi dobrou znalost MS Office;
  • pokročila znalost anglického jazyka slovem i písmem;
  • organizační schopnosti, samostatnost, odpovědnost a loajalitu, časovou flexibilitu;
  • příjemné vystupování a výborné komunikační dovednosti;
  • proaktivní přístup a týmového ducha;
  • odolnost vůči stresu.

Nabízejí vám:

  • Nadstandardní pracovní příležitost v motivujícím prostředí stabilní společnosti;
  • odpovídající finanční ohodnocení;
  • zaměstnanecké výhody;
  • možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu;
  • nástup ihned.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577