Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA
do MSC Czech Republic organizační složka
i
Společnost MSC Czech Republic vyhlašuje výběrové řízení.
Hledáme do této společnosti Osobní asistenta/tku pro paní ředitelku Michaelu Svrčkovou.
Charakteristika činnosti:
- Zajišťuje administrativní a běžnou podporu své přímé nadřízené;
- zodpovídá za vedení diáře a domlouvání schůzek (administrace kalendáře);
- zpracovává vedení docházky kanceláře;
- zajišťuje administraci drobných vydání (vč. nákupních košíků, vyúčtování, služebních cest);
- zajišťuje komunikaci a administraci objednávek drobných služeb a spotřebního materiálu v příslušných systémech (Office Depot, apod.);
- zpracovává korespondenci interní, externí pošty včetně správy elektronické pošty;
- zodpovídá za archivaci dokumentů;
- zajišťuje služby a prostory pro porady a jednání;
- zajišťuje logistiku tuzemských a zahraničních služebních cest;
- koordinuje aktivity s kolegy v kanceláři;
- plní ostatní úkoly a projekty zadané přímou nadřízenou.
Co od vás očekávájí:
- Vzdělání SŠ;
- aktivní řidičský průkaz skupiny B;
- orientace v prostředí velké korporace výhodou;
- velmi dobrou znalost MS Office;
- pokročila znalost anglického jazyka slovem i písmem;
- organizační schopnosti, samostatnost, odpovědnost a loajalitu, časovou flexibilitu;
- příjemné vystupování a výborné komunikační dovednosti;
- proaktivní přístup a týmového ducha;
- odolnost vůči stresu.
Nabízejí vám:
- Nadstandardní pracovní příležitost v motivujícím prostředí stabilní společnosti;
- odpovídající finanční ohodnocení;
- zaměstnanecké výhody;
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu;
- nástup ihned.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577