Více informací o pozici

ODBORNÝ/A ASISTENT/KA do finančnictví

i

Společnost, která se pohybuje v okruhu finančnictví, hledá do svého týmu asistenta/ku.

O jakou společnost jde, Vám řekneme na osobním jednání.

Náplň práce:

  • úzká spolupráce s controllingem a účtárnou (příprava prezentací, zpracování ekonomických či datových analýz aj.);
  • reporting a kontoling plnění úkolů;
  • sledování nákladů;
  • komunikace s auditory;
  • spolupráce s vedoucími pracovníky společnosti;
  • účast na projektech v rámci svěřeného úseku;
  • zpracování a kontrola faktur;
  • kontrola smluv s dodavateli;
  • překlady, tlumočení;
  • pořizování zápisů (v ČJ i AJ);
  • vedení kalendáře (zpracování pošty, sjednávání obchodních schůzek, sjednávání služebních cest, objednávky ubytování, letenek, řidiče, objednávání občerstvení, kancelářských potřeb a dalších věcí pro představenstvo či jiné přidělené
    osoby);
  • příprava zázemí na jednání a porad svěřených osob a útvarů;
  • další úkoly, které jsou přidělené nadřízeným pracovníkem a jsou nad rámec výše jmenovaných.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání min. bakalářského stupně (ekonomický směr výhodou);
  • vynikající znalost MS Office (včetně pokročilých funkcí jako kontingenční tabulky, práce s databázemi, pokročilý ppt.);
  • zkušenost z controllingu či zpracováním analýz výhodou;
  • výborné komunikační schopnosti;
  • výborná znalost AJ slovem i písmem, NJ výhodou;
  • analytické schopnosti, logické uvažování, pozitivní vztah k práci s čísly.

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • práce v přátelském kolektivu.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577