Více informací o pozici
ODBORNÝ/A ASISTENT/KA do finančnictví
i
Společnost, která se pohybuje v okruhu finančnictví, hledá do svého týmu asistenta/ku.
O jakou společnost jde, Vám řekneme na osobním jednání.
Náplň práce:
- úzká spolupráce s controllingem a účtárnou (příprava prezentací, zpracování ekonomických či datových analýz aj.);
- reporting a kontoling plnění úkolů;
- sledování nákladů;
- komunikace s auditory;
- spolupráce s vedoucími pracovníky společnosti;
- účast na projektech v rámci svěřeného úseku;
- zpracování a kontrola faktur;
- kontrola smluv s dodavateli;
- překlady, tlumočení;
- pořizování zápisů (v ČJ i AJ);
- vedení kalendáře (zpracování pošty, sjednávání obchodních schůzek, sjednávání služebních cest, objednávky ubytování, letenek, řidiče, objednávání občerstvení, kancelářských potřeb a dalších věcí pro představenstvo či jiné přidělené
osoby); - příprava zázemí na jednání a porad svěřených osob a útvarů;
- další úkoly, které jsou přidělené nadřízeným pracovníkem a jsou nad rámec výše jmenovaných.
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání min. bakalářského stupně (ekonomický směr výhodou);
- vynikající znalost MS Office (včetně pokročilých funkcí jako kontingenční tabulky, práce s databázemi, pokročilý ppt.);
- zkušenost z controllingu či zpracováním analýz výhodou;
- výborné komunikační schopnosti;
- výborná znalost AJ slovem i písmem, NJ výhodou;
- analytické schopnosti, logické uvažování, pozitivní vztah k práci s čísly.
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení,
- práce v přátelském kolektivu.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577