Více informací o pozici

OSOBNÍ ASISTENT/KA MANAGING PARTNERA

i

Společnost, která pracuje v oblasti proffesional services hledá pro svého managing partnera OSOBNÍ/HO ASISTENTA/TKU

Náplň práce:

  • komplexní organizační a administrativní podpora Managing Partnera kanceláře
    (mj. v oblasti marketingu, obchodních aktivit a business developmentu),
  • organizace schůzek, služebních cest, vedení diáře včetně správy osobní agendy
  • úzká spolupráce s druhou asistentkou,
  • vedení kanceláře,
  • každodenní komunikace s klienty a dodavateli včetně obchodní korespondence,
  • práce s interními systémy (např. CRM), zadávání a správa dat,
  • úzká spolupráce s oddělením financí,
  • plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání Managing partnera.

Co od vás očekávájí:

  • minimálně SŠ vzdělání,
  • komunikativní znalost Aj,
  • zkušenosti na pozici osobní asistent/ka Managing Partnera nebo CEO výhodou,
  • pokročilou znalost MS Office a velmi dobrou znalost práce na PC,
  • pracovitost, samostatnost, pečlivost, diskrétnost a zodpovědný přístup,
  • výborné organizační schopnosti a vysoká míra časové flexibility,
  • reprezentativní vystupování,
  • odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa.

Nabízejí vám:

  • nástup ihned,
  • dynamickou a zodpovědnou pracovní pozici v přátelském kolektivu elitní a trvale rostoucí společnosti,
  • nadstandardní finanční ohodnocení odpovídající významu pozice,
  • propracovaný systém firemních benefitů,
  • příjemné a profesionální pracovní prostředí v centru Prahy.

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577