Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA MANAGING PARTNERA
i
Společnost, která pracuje v oblasti proffesional services hledá pro svého managing partnera OSOBNÍ/HO ASISTENTA/TKU
Náplň práce:
- komplexní organizační a administrativní podpora Managing Partnera kanceláře
(mj. v oblasti marketingu, obchodních aktivit a business developmentu), - organizace schůzek, služebních cest, vedení diáře včetně správy osobní agendy
- úzká spolupráce s druhou asistentkou,
- vedení kanceláře,
- každodenní komunikace s klienty a dodavateli včetně obchodní korespondence,
- práce s interními systémy (např. CRM), zadávání a správa dat,
- úzká spolupráce s oddělením financí,
- plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání Managing partnera.
Co od vás očekávájí:
- minimálně SŠ vzdělání,
- komunikativní znalost Aj,
- zkušenosti na pozici osobní asistent/ka Managing Partnera nebo CEO výhodou,
- pokročilou znalost MS Office a velmi dobrou znalost práce na PC,
- pracovitost, samostatnost, pečlivost, diskrétnost a zodpovědný přístup,
- výborné organizační schopnosti a vysoká míra časové flexibility,
- reprezentativní vystupování,
- odolnost vůči stresu a zvládání vysokého pracovního tempa.
Nabízejí vám:
- nástup ihned,
- dynamickou a zodpovědnou pracovní pozici v přátelském kolektivu elitní a trvale rostoucí společnosti,
- nadstandardní finanční ohodnocení odpovídající významu pozice,
- propracovaný systém firemních benefitů,
- příjemné a profesionální pracovní prostředí v centru Prahy.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577