Více informací o pozici

Executive Assistant to CEO

& Office Manager

i

Sev.en Global Investments je privátní investiční skupina se sídlem v České republice, která se zaměřuje na růstové akvizice a restrukturalizace společností v různých průmyslových odvětvích po celém světě. zkušený tým cca 20 profesionálů úspěšně identifikuje, analyzuje, nakupuje a posléze spravuje a integruje nové společnosti do mateřské skupiny. 

Hledáme dalšího člena týmu – Executive Assistant to CEO & Office Manager

Jste všestranný a organizační typ? Máte smysl pro pečlivou práci a zvládáte multitasking? Kamarádíte se s tabulkami, ale zároveň rád/a zajistíte zaslání květin klientovi k narozeninám? Pokud ano, tak super a čtěte dál.

Náplň práce:

Administrativní podpora
  • Denní administrativní a organizační podpora (vedení kalendářů, sjednávání schůzek…)
  • Příprava a organizace firemních meetingů a agendy pracovních schůzek v ČR i zahraničí
  • Organizování konferenčních a videokonferenčních hovorů
  • Zajištění kurýrních služeb a služebních cest - letenky, ubytování, víza apod.

Týmová podpora

  • Podpora přípravy dokumentů, prezentací, projektových nabídek, smluv
  • Administrace a archivace smluv a písemností, evidence a archivace podkladů k projektům
  • Komunikace v širší skupině společností

Účetní a finanční podpora

  • Úzká spolupráce s oddělením financí
  • Podpora při přípravě fakturace, správa správy bankovních účtů
  • Kontrola mzdového rozpočtu, vyúčtování dokladů, projektových alokací a knih jízd
  • Příprava podkladů pro účetní oddělení

Spolupráce s HR oddělením – zajištění komunikace při náborech

Plácneme si, pokud máte:

  • Alespoň dva roky zkušeností na obdobné pozici
  • Češtinu nebo slovenštinu jako rodný jazyk
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Angličtinu pro každodenní písemnou i ústní komunikaci
  • Smysl pro pečlivost, vlastní iniciativu, organizační a komunikační schopnosti
  • Ochotu strávit hlavní část pracovní doby v kanceláři, ochotu plnit flexibilní občasné úkoly mimo hlavní pracovní dobu dle požadavků projektů

Plusové body dáváme za zkušenosti:

  • Zkušenosti v podpoře týmů a projektů, back office, popř. HR
  • Bc. nebo vyšší vzdělání, ale rádi Vás pozveme i jako čerstvého absolventa/ku
  • Ochotu, aktivitu a schopnost učit se dál a řešit nové úkoly

Na oplátku můžeme nabídnout:

  • Naprosto skvělý tým profesionálů, který drží při sobě
  • Velmi zajímavý plat a roční bonus dle individuálního výkonu a hodnocení týmu
  • Široké zaměstnanecké výhody skupiny včetně připojištění, stravenek, caffeterie apod.
  • 5 týdnů dovolené, flexibilní přístup v rámci pracovní doby
  • Služební telefon a notebook
  • Práce na plný úvazek a dobu určitou

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577