Více informací o pozici
Executive Assistant to CEO
& Office Manager

i
Sev.en Global Investments je privátní investiční skupina se sídlem v České republice, která se zaměřuje na růstové akvizice a restrukturalizace společností v různých průmyslových odvětvích po celém světě. zkušený tým cca 20 profesionálů úspěšně identifikuje, analyzuje, nakupuje a posléze spravuje a integruje nové společnosti do mateřské skupiny.
Hledáme dalšího člena týmu – Executive Assistant to CEO & Office Manager
Jste všestranný a organizační typ? Máte smysl pro pečlivou práci a zvládáte multitasking? Kamarádíte se s tabulkami, ale zároveň rád/a zajistíte zaslání květin klientovi k narozeninám? Pokud ano, tak super a čtěte dál.
Náplň práce:
Administrativní podpora
- Denní administrativní a organizační podpora (vedení kalendářů, sjednávání schůzek…)
- Příprava a organizace firemních meetingů a agendy pracovních schůzek v ČR i zahraničí
- Organizování konferenčních a videokonferenčních hovorů
- Zajištění kurýrních služeb a služebních cest - letenky, ubytování, víza apod.
Týmová podpora
- Podpora přípravy dokumentů, prezentací, projektových nabídek, smluv
- Administrace a archivace smluv a písemností, evidence a archivace podkladů k projektům
- Komunikace v širší skupině společností
Účetní a finanční podpora
- Úzká spolupráce s oddělením financí
- Podpora při přípravě fakturace, správa správy bankovních účtů
- Kontrola mzdového rozpočtu, vyúčtování dokladů, projektových alokací a knih jízd
- Příprava podkladů pro účetní oddělení
Spolupráce s HR oddělením – zajištění komunikace při náborech
Plácneme si, pokud máte:
- Alespoň dva roky zkušeností na obdobné pozici
- Češtinu nebo slovenštinu jako rodný jazyk
- Minimálně SŠ vzdělání
- Angličtinu pro každodenní písemnou i ústní komunikaci
- Smysl pro pečlivost, vlastní iniciativu, organizační a komunikační schopnosti
- Ochotu strávit hlavní část pracovní doby v kanceláři, ochotu plnit flexibilní občasné úkoly mimo hlavní pracovní dobu dle požadavků projektů
Plusové body dáváme za zkušenosti:
- Zkušenosti v podpoře týmů a projektů, back office, popř. HR
- Bc. nebo vyšší vzdělání, ale rádi Vás pozveme i jako čerstvého absolventa/ku
- Ochotu, aktivitu a schopnost učit se dál a řešit nové úkoly
Na oplátku můžeme nabídnout:
- Naprosto skvělý tým profesionálů, který drží při sobě
- Velmi zajímavý plat a roční bonus dle individuálního výkonu a hodnocení týmu
- Široké zaměstnanecké výhody skupiny včetně připojištění, stravenek, caffeterie apod.
- 5 týdnů dovolené, flexibilní přístup v rámci pracovní doby
- Služební telefon a notebook
- Práce na plný úvazek a dobu určitou

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577