Více informací o pozici

OSOBNÍ ASISTENT/KA

FINANČNÍHO ŘEDITELE

i

SPM INVEST a.s. je česká investiční skupina, která hledá zajímavé příležitosti zejména pro dlouhodobé investice. Ve své institucionální podobě funguje od roku 2016 a je postavena na úspěších jejích dvou zakladatelů Slavomíra Pavlíčka a Marka Španěla.

Do portfolia SPM spadá SPM Finance, SPM Nemovitosti, SPM Capital, SPM Manufaktura, SPM Invest a Bohemia Interactive. Bohemia Interactive je největší české studio se zaměřením na vývoj her a technologií pro PC, Xbox, Playstation a mobilní platformy. Jeho téměř 500 zaměstnanců působí v šesti pobočkách v České republice, Nizozemsku a Thajsku. Bohemia Interactive za rok 2020 prodala zejména díky svým nejúspěšnějším titulům DayZ a Arma 3 celkově 5,7 milionů kopií her za 1,6 miliardy korun.

Hledáme dalšího člena týmu – Osobní asistent/ka ředitele Slavomíra Pavlíčka

Náplň práce:
Administrativní podpora
  • Osobní asistence pana ředitele a administrativní podpora 15 společností portfolia SPM
  • Denní administrativní a organizační podpora ředitele (vedení kalendáře, sjednávání schůzek, zajištění občerstvení, …)
  • Příprava a organizace firemních meetingů a agendy pracovních schůzek v ČR i zahraničí
  • Organizování konferenčních a videokonferenčních hovorů
  • Zajištění kurýrních služeb a služebních cest - letenky, ubytování, víza apod.
  • Podpora při přípravě fakturace, správa správy bankovních účtů
  • Kontrola mzdového rozpočtu, vyúčtování dokladů
  • Příprava podkladů pro účetní oddělení
  • Zavedení procesů do investiční skupiny
Týmová podpora
  • Podpora přípravy dokumentů, prezentací, projektových nabídek, smluv
  • Administrace a archivace smluv a písemností, evidence a archivace podkladů k projektům
  • Komunikace v širší skupině společností
  • Účetní a finanční podpora
Co Vám nesmí chybět
  • Vysokoškolské vzdělání min. bakalářského stupně (ekonomický směr výhodou);
  • Vynikající znalost MS Office (včetně pokročilých funkcí jako kontingenční tabulky, práce s databázemi, pokročilý ppt.);
  • Zkušenost z controllingu či zpracováním analýz výhodou;
  • Výborné komunikační schopnosti;
  • Komunikativní znalost AJ slovem i písmem;
  • Analytické schopnosti, logické uvažování, pozitivní vztah k práci s čísly.
Nabízíme:
  • Odpovídající finanční ohodnocení,
  • práce v přátelském kolektivu.

 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) a motivační dopis v českém jazyce na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577