Více informací o pozici
OSOBNÍ ASISTENT/KA
i
Společnost PECR - Apartments hotel s.r.o. působí na trhu 11 let a patří mezi významné společnosti v oboru Hospitality.
Hledáme kolegyni/kolegu na pozici Výkonná/Osobní asistentka. Budete administrativní a organizační podporou přímo jednatele společnosti.
Jak bude vypadat váš pracovní den
- Budete zastřešovat denní agendu jednatele společnosti.
- Vyřizovat korespondenci a pracovní cesty.
- Komunikovat napříč společností a zajišťovat tok informací v českém i anglickém jazyce.
- Komunikovat s obchodními partnery v českém i anglickém jazyce.
- Připravovat podklady pro porady, jednání či výběrová řízení.
- Organizovat meetingy jménem pana jednatele.
- Pracovat na zadaných projektech.
- Přibližně 4x do roka zajedete do Pece pod Sněžkou nebo zaletíte do zahraničí ohledně ostatních nemovitostí.
Jsi ten pravý / ta pravá, pokud máte
- Bohaté zkušenosti na obdobné pozici.
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Schopnost stanovovat si priority a zvládat skvěle time-management a multitasking.
- Lidský přístup a jste pozitivní, proaktivní, pečlivá/ý a systematická/ý.
- Máte výbornou znalost anglického jazyka v mluvené i písemné formě (minimálně úroveň B2).
- Výbornou znalost českého jazyka.
- Pokročilou znalost práce s MS Office.
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Proč pracovat pro PECR?
- Budete mít skvělého šéfa.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusy.
- Firemní telefon a notebook.
- Možnost osobního rozvoje.
- Nadstandardní dovolenou 25 dní za rok.
- Stravenkový paušál ve výši 75 Kč / den vyplácený ke mzdě.
- Zajímavé firemní akce a občerstvení na pracovišti.
- Hrazené pojištění odpovědnosti vůči zaměstnavateli.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
- Místo výkonu práce Praha.
- Home office 50 % času.
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577