Více informací o pozici
OFFICE MANAGER/KA
i
Šéfův svět hledá OFFICE MANAGERKU/MANAGERA do advokátní kanceláře endors.
Vít Kučera založil advokátní kancelář endors s pevným přesvědčením, že poskytování právních služeb na nejvyšší úrovni vyžaduje nejen dokonalou znalost právních předpisů, ale také hluboké porozumění okolního prostředí.
Hledáme OM/PA, která:
-
Je zralou a pozitivně naladěnou osobností s výbornými komunikačními schopnostmi a přirozenou asertivitou. Projevuje klidné, profesionální a sebevědomé chování a je známá svým příjemným a kultivovaným projevem, jak ústním, tak písemným.
-
Má vynikající komunikační dovednosti v angličtině i češtině, včetně proofreadingu a tvorby dokumentů a prezentací. Zvládá aplikace Microsoft Office na solidní úrovni.
-
Rychle se přizpůsobuje měnícím se prioritám a umí identifikovat konflikty, přičemž proaktivně navrhuje řešení. Je kreativní, důsledná a schopná pracovat samostatně. Disponuje vynikajícími organizačními, mezilidskými a týmovými dovednostmi. Má také relevantní pracovní zkušenosti na podobné pozici.
Hlavní náplň práce:
- Zajišťování běžné agendy jednatele (organizace kalendáře a příprava podkladů na schůzky).
- Koordinace a synchronizace všech 3 kanceláří endors.
- Správa datových schránek a financí.
- Organizace teambuildingů a akcí pro interní tým i klienty.
- Zajištění podpisu smluv a oběhu dokumentů.
- Příprava podkladů pro nadřízeného - příprava prezentací, zápisy z porad, kontrola plnění úkolů.
- Zajištění kompletní agendy služebních cest - ubytování, letenky, vyúčtování.
- Komunikace s interním týmem, klienty, jednání s příslušnými orgány.
- Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení, další administrativní a ad-hoc úkoly.
- Řešení ad-hoc požadavků, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, zástup recepce v případě nepřítomnosti.
Bez čeho se neobejdete?
- Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
- Velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou (min. B2).
- Prokazatelné praxe min. 3 roky a více na podobné pozici.
- Velmi dobré znalosti a zkušenosti s prací na PC s důrazem na znalost práce v MS Office.
- Velké míry samostatnosti, spolehlivosti a aktivního přístupu k řešení úkolů a odolnost vůci stresu.
- Velmi dobrých komunikačních schopností, dodržování termínů a orientace při nastavení priorit a správného time managementu.
- Zájmu se učit novým věcem.
- Zkušenosti ze společností z oblasti práva výhodou ne podmínkou.
- Aktivní řidič.
Jaká bude vaše odměna, když se přidáte k týmu endors?
- Skvělá parta lidí.
- Zajímavá práce s možností profesního růstu.
- Velká míra samostatnosti a odpovědnosti.
- Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující vaši kvalifikaci a zkušenosti.
- Vzdělávací kurzy a školení, podpora profesních kvalifikací.
- Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
- Flexibilní pracovní doba i místo výkonu práce.
- Možnost Home office.
- Zaměstnanecké bankovní produkty.
- Příspěvek na Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.
Místo výkonu práce: Praha 4 Chodov, Centrum Prahy v nové kanceláři + Hradec Králové
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577