Kurz Nenahraditelná asistentka 25. 04. 2024

Více informací o pozici

OFFICE MANAGER/KA

i

Šéfův svět hledá OFFICE MANAGERKU/MANAGERA do advokátní kanceláře endors.

Vít Kučera založil advokátní kancelář endors s pevným přesvědčením, že poskytování právních služeb na nejvyšší úrovni vyžaduje nejen dokonalou znalost právních předpisů, ale také hluboké porozumění okolního prostředí. 

Hledáme OM/PA, která:

  • Je zralou a pozitivně naladěnou osobností s výbornými komunikačními schopnostmi a přirozenou asertivitou. Projevuje klidné, profesionální a sebevědomé chování a je známá svým příjemným a kultivovaným projevem, jak ústním, tak písemným.

  • Má vynikající komunikační dovednosti v angličtině i češtině, včetně proofreadingu a tvorby dokumentů a prezentací. Zvládá aplikace Microsoft Office na solidní úrovni.

  • Rychle se přizpůsobuje měnícím se prioritám a umí identifikovat konflikty, přičemž proaktivně navrhuje řešení. Je kreativní, důsledná a schopná pracovat samostatně. Disponuje vynikajícími organizačními, mezilidskými a týmovými dovednostmi. Má také relevantní pracovní zkušenosti na podobné pozici.

Hlavní náplň práce:

  • Zajišťování běžné agendy jednatele (organizace kalendáře a příprava podkladů na schůzky).
  • Koordinace a synchronizace všech 3 kanceláří endors.
  • Správa datových schránek a financí.
  • Organizace teambuildingů a akcí pro interní tým i klienty.
  • Zajištění podpisu smluv a oběhu dokumentů.
  • Příprava podkladů pro nadřízeného - příprava prezentací, zápisy z porad, kontrola plnění úkolů.
  • Zajištění kompletní agendy služebních cest - ubytování, letenky, vyúčtování.
  • Komunikace s interním týmem, klienty, jednání s příslušnými orgány.
  • Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení, další administrativní a ad-hoc úkoly.
  • Řešení ad-hoc požadavků, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, zástup recepce v případě nepřítomnosti.

Bez čeho se neobejdete?

  • Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou (min. B2).
  • Prokazatelné praxe min. 3 roky a více na podobné pozici.
  • Velmi dobré znalosti a zkušenosti s prací na PC s důrazem na znalost práce v MS Office.
  • Velké míry samostatnosti, spolehlivosti a aktivního přístupu k řešení úkolů a odolnost vůci stresu.
  • Velmi dobrých komunikačních schopností, dodržování termínů a orientace při nastavení priorit a správného time managementu.
  • Zájmu se učit novým věcem.
  • Zkušenosti ze společností z oblasti práva výhodou ne podmínkou.
  • Aktivní řidič.

Jaká bude vaše odměna, když se přidáte k týmu endors?

  • Skvělá parta lidí.
  • Zajímavá práce s možností profesního růstu.
  • Velká míra samostatnosti a odpovědnosti.
  • Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující vaši kvalifikaci a zkušenosti.
  • Vzdělávací kurzy a školení, podpora profesních kvalifikací.
  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
  • Flexibilní pracovní doba i místo výkonu práce.
  • Možnost Home office.
  • Zaměstnanecké bankovní produkty.
  • Příspěvek na Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.

Místo výkonu práce: Praha 4 Chodov, Centrum Prahy v nové kanceláři + Hradec Králové 

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577