Dvoudenní nový kurz Nenahraditelná asistentka v digitální době s AI 25.-26.2.2025

Více informací o pozici

CORPORATE SECRETARY

i

Šéfův svět hledá CORPORATE SECRETARY VEDENÍ SPOLEČNOSTI CREDITAS, B.V., odštěpný závod, přímo k panu generálnímu řediteli CREDITAS Group.

Česká investiční skupina CREDITAS se zaměřuje především na investice do společností působících v oblastech finančních služeb, energetiky a realit. Posilu hledáme do stále rostoucího týmu, která bude růst s námi. Práce bude různorodá a rozhodně nehrozí nuda. 

Hledáme EA, která:

  • Je vyzrálou, pozitivní a dynamickou osobností s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou.
  • Má klidné, profesionální a sebevědomé chování, příjemné vystupování a kultivovaný projev (verbální i písemný). 
  • Má skvělé komunikační schopnosti v AJ & ČJ (proof reading/tvorba dokumentů
    a prezentací).
  • Solidní znalost aplikací Microsoft Office.
  • Rychle se přizpůsobuje měnícím se prioritám, má schopnost identifikovat konflikty
    a proaktivně navrhovat řešení.
  • Je vynalézavá, orientovaná na detail a schopná pracovat samostatně.
  • Má vynikající organizační dovednosti, mezilidské a týmové dovednosti.
  • Má praxi na podobné pozici.

Hlavní náplň práce:

  • Zajištění podpisu smluv a oběhu dokumentů mezi mateřskou společností a entitami Skupiny Creditas.
  • Zápisy ze zasedání představenstva a dozorčí rady a výboru společnosti, sběr podkladů, předklady.
  • Zajišťování běžné agendy ředitele a vedení společnosti (telefony, organizace kalendáře, vyřizování emailů, evidence a vyřizování korespondence, péče o návštěvy, zajištění občerstvení, komunikace s notáři, atd.).
  • Příprava podkladů pro nadřízeného - příprava prezentací, zápisy z porad, kontrola plnění úkolů.
  • Zajištění kompletní agendy služebních cest - ubytování, letenky, vyúčtování.
  • Komunikace se společnostmi ve skupině i se zahraničními partnery, jednání s příslušnými orgány.
  • Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení, další administrativní a ad-hoc úkoly.
  • Zajištění bezproblémového chodu kanceláře, správa příslušné dokumentace, kontrola formální správnosti zařazovaných dokumentů.
  • Řešení ad-hoc požadavků, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, zástup Office managera/recepce v případě nepřítomnosti.
  • Podpora Compliance oddělení.

Bez čeho se neobejdete?

  • Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou (min. B2).
  • Prokazatelné praxe min. 3 roky a více na podobné pozici.
  • Velmi dobré znalosti a zkušenosti s prací na PC s důrazem na znalost práce v MS Office.
  • Velké míry samostatnosti, spolehlivosti a aktivního přístupu k řešení úkolů a odolnost vůci stresu.
  • Znalosti a zkušenosti se zápisy z porad vedení, valných hromad atd. a jejich následným zpracováním a distribucí v korporátních společnostech.
  • Znalosti evidence korespondence, smluv a dalších dokumentů, vč. této administrativy v Aj.
  • Velmi dobrých komunikačních schopností, dodržování termínů a orientace při nastavení priorit a správného time managementu.
  • Zájmu se učit novým věcem.
  • Zkušenosti ze společností z oblasti financí, investic a práva velkou výhodou.
  • Aktivní řidič.

Jaká bude vaše odměna, když se přidáte k týmu CREDITAS?

  • Skvělá parta lidí.
  • Zajímavá práce s možností profesního růstu.
  • Velká míra samostatnosti a odpovědnosti.
  • Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující vaši kvalifikaci a zkušenosti.
  • Vzdělávací kurzy a školení, podpora profesních kvalifikací.
  • Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Možnost Home office.
  • Zaměstnanecké bankovní produkty.
  • Příspěvek na Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.

Místo výkonu práce: Pobřežní 14, Praha 8

Corporate secretary

Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.

Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577