Více informací o pozici
CORPORATE SECRETARY
i
Šéfův svět hledá CORPORATE SECRETARY VEDENÍ SPOLEČNOSTI CREDITAS, B.V., odštěpný závod, přímo k panu generálnímu řediteli CREDITAS Group.
Česká investiční skupina CREDITAS se zaměřuje především na investice do společností působících v oblastech finančních služeb, energetiky a realit. Posilu hledáme do stále rostoucího týmu, která bude růst s námi. Práce bude různorodá a rozhodně nehrozí nuda.
Hledáme EA, která:
- Je vyzrálou, pozitivní a dynamickou osobností s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a přirozenou asertivitou.
- Má klidné, profesionální a sebevědomé chování, příjemné vystupování a kultivovaný projev (verbální i písemný).
- Má skvělé komunikační schopnosti v AJ & ČJ (proof reading/tvorba dokumentů
a prezentací). - Solidní znalost aplikací Microsoft Office.
- Rychle se přizpůsobuje měnícím se prioritám, má schopnost identifikovat konflikty
a proaktivně navrhovat řešení. - Je vynalézavá, orientovaná na detail a schopná pracovat samostatně.
- Má vynikající organizační dovednosti, mezilidské a týmové dovednosti.
- Má praxi na podobné pozici.
Hlavní náplň práce:
- Zajištění podpisu smluv a oběhu dokumentů mezi mateřskou společností a entitami Skupiny Creditas.
- Zápisy ze zasedání představenstva a dozorčí rady a výboru společnosti, sběr podkladů, předklady.
- Zajišťování běžné agendy ředitele a vedení společnosti (telefony, organizace kalendáře, vyřizování emailů, evidence a vyřizování korespondence, péče o návštěvy, zajištění občerstvení, komunikace s notáři, atd.).
- Příprava podkladů pro nadřízeného - příprava prezentací, zápisy z porad, kontrola plnění úkolů.
- Zajištění kompletní agendy služebních cest - ubytování, letenky, vyúčtování.
- Komunikace se společnostmi ve skupině i se zahraničními partnery, jednání s příslušnými orgány.
- Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení, další administrativní a ad-hoc úkoly.
- Zajištění bezproblémového chodu kanceláře, správa příslušné dokumentace, kontrola formální správnosti zařazovaných dokumentů.
- Řešení ad-hoc požadavků, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, zástup Office managera/recepce v případě nepřítomnosti.
- Podpora Compliance oddělení.
Bez čeho se neobejdete?
- Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
- Velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou (min. B2).
- Prokazatelné praxe min. 3 roky a více na podobné pozici.
- Velmi dobré znalosti a zkušenosti s prací na PC s důrazem na znalost práce v MS Office.
- Velké míry samostatnosti, spolehlivosti a aktivního přístupu k řešení úkolů a odolnost vůci stresu.
- Znalosti a zkušenosti se zápisy z porad vedení, valných hromad atd. a jejich následným zpracováním a distribucí v korporátních společnostech.
- Znalosti evidence korespondence, smluv a dalších dokumentů, vč. této administrativy v Aj.
- Velmi dobrých komunikačních schopností, dodržování termínů a orientace při nastavení priorit a správného time managementu.
- Zájmu se učit novým věcem.
- Zkušenosti ze společností z oblasti financí, investic a práva velkou výhodou.
- Aktivní řidič.
Jaká bude vaše odměna, když se přidáte k týmu CREDITAS?
- Skvělá parta lidí.
- Zajímavá práce s možností profesního růstu.
- Velká míra samostatnosti a odpovědnosti.
- Odpovídající finanční ohodnocení zohledňující vaši kvalifikaci a zkušenosti.
- Vzdělávací kurzy a školení, podpora profesních kvalifikací.
- Možnost podílet se na velmi zajímavých projektech.
- Flexibilní pracovní doba.
- Možnost Home office.
- Zaměstnanecké bankovní produkty.
- Příspěvek na Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity.
Místo výkonu práce: Pobřežní 14, Praha 8
Pokud vás pozice zaujala, pošlete svůj životopis (včetně fotografie) v českém a anglickém jazyce a motivační dopis na email kristyna@sefuvsvet.cz.
Neváhejte mi zavolat, pokud potřebujete více informací o pozici. Tel: +420 603 172 577