Šablona pro Zhodnocení roku 2023 - Jaký jsem měl/a rok?

Kristýna Stoklásková ví, jak být perfektní asistentkou

logo-emmedia

 

 

Druhá část rozhovoru pro Markétu Henzlovou a její emMedia.

Psaná i audio verze, což považuji za geniální nápad. Tentokrát na téma, které 3 vlastnosti by měla mít profesionální asistentka a názorné ukázky z praxe asistentky, jako například, co když pracuje v kolektivu samých žen a ti nedělají nic jiného, než že drbou.

Co s tím?

Malá upoutávka:

Dobrý den, Kristýno, dostala jsem dnes vynadáno od šéfa za nesplnění úkolu, na kterém měla pracovat moje kolegyně. Jak bych měla správně reagovat?

  1. Řeknu, že to není moje chyba a pošlu šéfa za kolegyní.
  2. Omluvím se, řeknu, že to napravím a zajdu za kolegyní, ať věc urychleně vyřídí.
  3. Cítím křivdu, nikomu nic neřeknu a počkám, jestli kolegyně úkol splní.

V roli asistentky bych se určitě omluvila šéfovi a řekla, že to napravím. S kolegyní bych si to někde v pozadí vyřídila a poprosila bych jí, aby se to neopakovalo. Pokud by se to opakovalo, tak bych to šéfovi řekla. Přece jen jsme tým a nevidím důvod svalovat vinu jeden na druhého. ….

Kristýna Stoklásková
Jak Kristýna s oblibou říká, její obor jsou asistentky a online svět. Od roku 2016 má svůj vlastní projekt Šéfův svět a od roku 2019 je součástí S ÚSMĚVEM s.r.o., který od ledna 2022 řídí jako Marketingová ředitelka. Vystudovala obor Hotelnictví a turismus a následně získala v roce 2006 bakalářský titul v oboru Podnikání a Administrativa na ČZU v Praze. V roce 2020 vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky. Má bohaté zkušenosti z oblasti hotelnictví a gastronomie a manažerského rozvoje. Působila jako Office manažerka ve společnostech zaměřených na oblasti financí a obchodu. V roce 2014 jsem nastoupila do společnosti NeuroLeadership Group (NLG) na pozici Operations manager, kde zodpovídala za Operativu (Back office, HR, marketing a obchod) a Finance. Prošla tehdy koučovacími kurzy společnosti NLG a aktivně koučuje. V roce 2016 odešla z NLG a založila si své podnikání. Její specializací jsou asistentky. Jejich nábor do společnosti a následné zaučení. A hromadné kurzy pro asistentky, jak být nenahraditelná. V Marketingu s úsměvem pomáhá klientům s online marketingem a rozjezdem podnikání. Věří, že v Obsahovém marketingu je obrovská síla. Má tým 10 odborníků, SEO specialistku, manažerku sociální sítí, Analytičku, Copywriterku, Webmastera atd., kteří dělají svou práci srdcem a umějí si nazout klientovi boty.