Asistentka musí umět víc než vařit kávu

Kristýna napsala v pořadí již pátý článek pro časopis Moderní řízení (vydavatelství Economia).

Některé stereotypy přežívají. Jedním z nich je i pohled na pozici asistentek. Profesionální asistentka totiž nezvedá jen telefony.

Proč potřebujete asistentku? Aby vám vařila kávu a tiskla papíry? Nebo abyste v ní měli oporu, mohli se spolehnout na to, že vše, co jí zadáváte, dodělá do konce, bude proaktivní a odpovědná za vše, co dělá? Jsou činnosti, kde jste jako šéf či šéfka nenahraditelní, a naopak činnosti, které opravdu ne‑ musíte dělat vy. Tyto činnosti si sepisujte klidně měsíc, protože na začátku měsíce děláte jiné věci než na konci. Co se neřekne nahlas, nemusí se stát, a pokud byste předpokládali, že například ze svého životopisu by nějakou konkrétní činnost měla vaše asistentka umět, a ono tomu tak nebude, předejdete případným nedorozuměním.

Celý článek si můžete přečíst ZDE