Dvoudenní nový kurz Nenahraditelná asistentka 4.-5.11.
Asistentka je člověk, kterému se plně důvěřuje a ví toho o společnosti kolikrát nejvíce. Často je první, se kterým se klient vidí a odnáší si dojem o společnosti.
Co jsou ty kouzelné dovednosti a schopnosti, které skvělé asistentce/asistentovi nesmí chybět?
Role asistentky; vyjasnění očekávání; nastavení hranic a umění říkat ne; jak budovat vztah založený na důvěře; co přesně dělat k vzájemnému respektu.
Co je to loajalita; jak pozná šéf, že je asistentka loajální.
Jak zvýšit asistentky proaktivitu a samostatnost.
Jak být skvělým obrazem svého šéfa.
Asertivita jako způsob komunikace a chování.
Jak správně mluvit, naslouchat a pracovat s emocemi.
Jak správně stanovit důležitost a pořadí úkolů; jak zvýšit efektivitu v práci.
Šéfův prostor; předpokládání versus předvídání (správná organizace času a kalendáře).
Originální nápady, usnadňování práce (když něco šéf zadá, nemusí to držet v hlavě, může se spolehnout na to, že to bude hotovo na 100%) a zachraňování situací.
Hardskills a softskills nutné k práci asistentky. Uvědomění si toho, co šéfovi vydělává peníze.