Šablona pro Zhodnocení roku 2023 - Jaký jsem měl/a rok?

Jak se stát profi asistentkou

Asistentka je člověk, kterému se plně důvěřuje a ví toho o společnosti kolikrát nejvíce. Často je první, se kterým se klient vidí a odnáší si dojem o společnosti.

Zefektivňuje šéfovi práci a čas a pomáhá mu budovat prestiž.

Co jsou ty kouzelné dovednosti a schopnosti, které skvělé asistentce/asistentovi nesmí chybět?

  • Důvěra a respekt

Role asistentky; vyjasnění očekávání; nastavení hranic a umění říkat ne; jak budovat vztah založený na důvěře; co přesně dělat k vzájemnému respektu.

  • Loajalita aneb dýchám za šéfa

Co je to loajalita; jak pozná šéf, že je asistentka loajální.

  • Proaktivita a samostatnost

Jak zvýšit asistentky proaktivitu a samostatnost.

  • Image a úsměv

Jak být skvělým obrazem svého šéfa.

  • Chování

Asertivita jako způsob komunikace a chování.

  • Komunikace

Jak správně mluvit, naslouchat a pracovat s emocemi.

  • Umění prioritizace

Jak správně stanovit důležitost a pořadí úkolů; jak zvýšit efektivitu v práci.

  • Znám svého šéfa a znám sebe

Šéfův prostor; předpokládání versus předvídání (správná organizace času a kalendáře).

  • Inovátor, usnadňovač, hasič

Originální nápady, usnadňování práce (když něco šéf zadá, nemusí to držet v hlavě, může se spolehnout na to, že to bude hotovo na 100%) a zachraňování situací.

  • Dovednosti a schopnosti

Hardskills a softskills nutné k práci asistentky. Uvědomění si toho, co šéfovi vydělává peníze.

 

Kristýna Stoklásková
Jak Kristýna s oblibou říká, její obor jsou asistentky a online svět. Od roku 2016 má svůj vlastní projekt Šéfův svět a od roku 2019 je součástí S ÚSMĚVEM s.r.o., který od ledna 2022 řídí jako Marketingová ředitelka. Vystudovala obor Hotelnictví a turismus a následně získala v roce 2006 bakalářský titul v oboru Podnikání a Administrativa na ČZU v Praze. V roce 2020 vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky. Má bohaté zkušenosti z oblasti hotelnictví a gastronomie a manažerského rozvoje. Působila jako Office manažerka ve společnostech zaměřených na oblasti financí a obchodu. V roce 2014 jsem nastoupila do společnosti NeuroLeadership Group (NLG) na pozici Operations manager, kde zodpovídala za Operativu (Back office, HR, marketing a obchod) a Finance. Prošla tehdy koučovacími kurzy společnosti NLG a aktivně koučuje. V roce 2016 odešla z NLG a založila si své podnikání. Její specializací jsou asistentky. Jejich nábor do společnosti a následné zaučení. A hromadné kurzy pro asistentky, jak být nenahraditelná. V Marketingu s úsměvem pomáhá klientům s online marketingem a rozjezdem podnikání. Věří, že v Obsahovém marketingu je obrovská síla. Má tým 10 odborníků, SEO specialistku, manažerku sociální sítí, Analytičku, Copywriterku, Webmastera atd., kteří dělají svou práci srdcem a umějí si nazout klientovi boty.