Základ je otevřená komunikace

Letos na jaře získala titul asistentka roku ve stejnojmenné soutěži. Říká, že vítězství jí přineslo hlavně to, jak moc má svou práci ráda. Je to vidět na první pohled, kdykoli začne vyprávět o tom, co by měla asistentka dělat, je ve svém živlu. Nadšení je na ní více než patrné.

Jak se pozná nejlepší asistentka?

Je to taková, která tu práci dělá srdcem. Měla by ji mít ráda, usmívat se, aby bylo vidět, že ji ta práce baví. Právě tím jsem zřejmě porotu soutěže zaujala nejvíc. Práce asistentky mě opravdu baví, a proto se pořád usmívám. To je podle mého názoru úplným základem dobré asistentky.

Jste úřadující asistentkou roku. Čím jste porotu zaujala?

….

Rozhovor s Kateřinou si můžete přečíst ZDE.